• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است

  • کد خبر : 79688
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
سرپرست بانک ملی ایران: اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است

سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعب شهرک صنعتی عباس آباد و شهرک صنعتی پایتخت این بانک و همچنین گروه صنعتی شیرین نوین با بیان اینکه اعتماد مشتریان برترین سرمایه بانک است، گفت: باید به گونه ای رفتار کنیم که این اعتماد بماند و همراهی ها و همدلی ها همانند گذشته برقرار باشد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شعبه شهرک صنعتی عباس آباد بانک که سید فرید موسوی عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری، حسن مونسان عضو هیأت مدیره، علیرضا گچ پز زاده سرپرست معاونت امور ارزی و بین الملل، رؤسای ادارات کل اعتبارات، حوزه مدیریت، بانکداری تجاری و روابط عمومی و رئیس شعبه مستقل مرکزی نیز حضور داشتند، ضمن دیدار با همکاران، تعامل با واحدهای فعال را نقطه عطفی در روابط با مشتریان بانک عنوان کرد و گفت: جلب رضایت مشتریان، هدف اصلی ماست و قطعاً تداوم اعتماد صنعت گران در گرو ارائه خدمات مطلوب و ویژه به آنها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در راستای مشتری مداری، توجه به نیاز مشتریان، تقویت فعالیت های بازاریابی و تکریم مشتریان در کنار ارائه خدمات باید سرلوحه کار همه همکاران باشد.

در این بازدید درخصوص جانمایی مناسب شعبه نیز رایزنی هایی صورت گرفت.

نجارزاده در ادامه با حضور در شعبه شهرک صنعتی پایتخت بانک ملی ایران در جریان آخرین وضعیت منابع و مصارف، مطالبات غیرجاری، گشایش اعتبار اسنادی (LC)، نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات پرداختی (NPL) شعبه و … قرار گرفت. 

سرپرست بانک ملی ایران همچنین در بازدید از کارخانجات و خط تولید گروه صنعتی و غذایی شیرین نوین از مشتریان دیرینه این بانک، با بیان اینکه این گروه صنعتی از مشتریان برتر بخش خصوصی در بانک است، گفت: بازدیدهای بسیاری از واحدهای صنعتی و بنگاه های بزرگ اقتصادی داشته ایم اما این میزان نوآوری و فناوری های روز به کار رفته در این مجموعه که توانسته کمک شایانی نیز به اشتغال زایی کشور داشته باشد، باعث خرسندی است.

نجارزاده با تأکید بر اینکه سال آینده مشتریان خاص بانک به صورت بسیار ویژه مورد توجه خواهند بود، درباره ارائه خدمت به صنعتگران تصریح کرد: بانک ملی ایران در سال آینده با در نظر گرفتن بسته های حمایتی ویژه، بیش از پیش در کنار صنعتگران خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به شبکه بزرگ ارزی و ریالی بانک ملی ایران در داخل و خارج کشور بر ارائه سبد کامل و متنوع محصولات و خدمات مالی متناسب با نیازها و خواسته های ‏این قبیل گروه های صنعتی تأکید کرد.‌

http://tejaratava.ir/?p=79688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.