• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران:

سرمایه گذاری در منابع انسانی یک سرمایه گذاری زیر ساختی است

  • کد خبر : 83004
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
سرمایه گذاری در منابع انسانی یک سرمایه گذاری زیر ساختی است
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت انسان در هر سیستمی گفت: منابع انسانی راس یک سازمان است وهرگونه هزینه در این بخش در واقع یک سرمایه گذاری زیر ساختی است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران، مهندس کمال زاده در دیدار با مدیریت و پرسنل واحد منابع انسانی ضمن بیان اهمیت افزایش عزت نفس در پرسنل گفت: باید برای ارتقای عزت نفس در همه سطوح سازمان برنامه داشته باشیم و واحد منابع انسانی یکی از واحدهایی است که می تواند روی این موضوع فکر کند و راهکار بدهد.
ایشان با اشاره به ترکیب منابع انسانی با آموزش در شرکت فولادآلیاژی، این ترکیب را یک حرکت مبارک دانست و افزود: ترکیب واحد آموزش و منابع انسانی می تواند یک هم افزایی خوبی در سیستم ایجاد کند و حتما اثرات و خروجی های مفیدی برای سیستم دارد.
کمال زاده بها دادن به آموزش را در جهت کاهش مشکلات موثر دانست وگفت: اگر به آموزش بها دهیم خیلی از ناهنجاری ها کاهش می یابد و هر چه در بخش آموزش هزینه شود در واقع چندین برابر بازدهی خواهد داشت و نگاه ما به بخش آموزش نگاه هزینه ای نیست و در واقع آن را سرمایه گذاری می دانیم، زیرا با آموزش می توانیم خیلی از مسیر ها را هموار کنیم.
وی در ادامه خطاب به مدیریت و کارشناسان واحد منابع انسانی گفت: از فعالیت هایی که تاکنون داشته اید تشکر می کنم ولی من به جهت نیروهای کارامدی که در واحد منابع انسانی شرکت حضور دارند و با توجه به شناختی که از مدیریت خوب آقای استادی سراغ دارم، سطح توقع ام از این واحد خیلی بالا رفته است و انتظار دارم این واحد محور تحول در شرکت شود و فرهنگ سازی کند.
کمال زاده افزود: هر سازمانی چند بال دارد که منابع انسانی یکی از بال های مهم آن است و نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد.
گفتنی است در پایان این جلسه که به منظور آشنایی و تبادل نظر مدیر عامل با کارشناسان حوزه منابع انسانی برگزار شد هر یک از حاضران در دقایقی به معرفی کوتاه خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=83004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.