• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سبک بهتر کار و زندگی با الگوی توسعه اجتماعی رسالت

  • کد خبر : 47981
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
سبک بهتر کار و زندگی با الگوی توسعه اجتماعی رسالت
نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت بر اهمیت همیاری اجتماعی و حمایت از کسب وکارهای خرد و خانگی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دژکام ترویج فرهنگ قرض الحسنه و همیاری اجتماعی را وظیفه همه مردم دانست و گفت: ترویج این سنت الهی و هم افزایی برای افزایش ظرفیت های قرض الحسنه کشور به نوعی مسئولیت اجتماعی برای همه آحاد جامعه به شمار می رود.
به گفته وی، ترویج این فرهنگ و ارائه خدمات قرض الحسنه می تواند در بهبود فضای کسب وکار و شرایط اقتصادی کشور نقش بسزایی ایفا نماید.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دیدار الگوی توسعه اجتماعی رسالت را بستری مناسب برای سبک بهتر کار و زندگی اعضا(با بهره گیری از سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی) برشمرد وگفت: همیاری اجتماعی(تعاون)، اعتماد اجتماعی، قرض الحسنه(نظام مالی حاکم بر نهاد مردمی رسالت و الگوی توسعه اجتماعی رسالت) و کارآفرینی اجتماعی رویکردهای اصلی این الگو به شمار می روند.
وی افزود: در این الگو تعریفی برای کمک بلاعوض نداریم بلکه سعی ما بر کارآفرینی اجتماعی است که اعضا با عزت نفس کار کنند و این یعنی سبک بهتر کار وزندگی.

http://tejaratava.ir/?p=47981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.