• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) در بانک پارسیان عملیاتی شد

  • کد خبر : 54451
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) در بانک پارسیان عملیاتی شد

سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» در بانک پارسیان راه‌اندازی و امکان انتقال وجه بین‌بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌صورت لحظه‌ای فراهم شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مشتریان بانک پارسیان با استفاده از این سامانه می‌توانند با امنیت بیشتر و کارمزد کمتر نسبت به سامانه‌های ساتنا و پایا، برای انتقال آنی مبالغ ۱۵۰ میلیون ریال یا کمتر با استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک پارسیان، به‌صورت آنی به انتقال وجه به‌حساب افراد در سایر بانک‌هایی که دارای این سامانه هستند، اقدام کنند.
این گزارش می‌افزاید، پرداخت لحظه‌ای از طریق سامانه پل، ازنظر کارکردی شبیه به انتقال وجه از طریق کارت به کارت است با این تفاوت که مبدأ و مقصد تراکنش‌ها در این سامانه، به‌جای شماره کارت، شماره شبای حساب افراد است.
شایان‌ذکر است؛ با توجه به انتقال آنی وجوه در این سامانه، امکان لغو تراکنش وجود نداشته و ضروری است که کاربران اینترنت بانک ابتدا نسبت به استعلام شماره شبای مقصد اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به انجام انتقال وجه اقدام کنند.
گفتنی است، سامانه پل، سرویسی بین‌بانکی، هماهنگ و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی، تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم انبوه و مبالغ خرد را فراهم می‌کند.

http://tejaratava.ir/?p=54451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.