• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد

  • کد خبر : 55542
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد

همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام) ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در مراسم افتتاحیه ساختمان آموزش بانک، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک با تاکید بر اهمیت پرورش درکنار آموزش گفت: به نظر می رسد آموزش جنبه ابزاری پرُ‌رنگ‌تری دارد اما در مقابل پرورش دارای ابعاد تربیتی و عمیق تری است که نشان از اهمیت آن است و به همین جهت سرمایه گذاری هر سازمانی در خصوص نیروی انسانی با نگاه آموزش و پرورش باعث می‌شود نیروی انسانی به سرمایه انسانی مبدل شده و موتور حرکت سازمان و جامعه شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: در عرصه اقتصاد یکی از حلقه های مفقوده سالهای گذشته، برنامه ریزی راهبردی آموزشی و پرورش مدیرانی بوده که بتوانند با انجام امور زیر ساختی، ماندگار باشند.

مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به نظر می رسد در بانک کارآفرین  برخی موضوعات راهبردی و استراتژیک  روی زمین  مانده بود و نیاز به حرکت جدی‌تر داشت. بانک کارآفرین یکی از بانک های پیشرو است که پایه و اساس خوبی دارد و از نظر شاخص های بانکداری، جزء بانکهای خوب به شمار می آید و می توانیم در سطح بین الملل نیز ادعا کنیم با بانکهای دیگر قابل رقابت هستیم. اما برخی موضوعات ساده کمتر به آن توجه شده  و در محاق قرار گرفته بود که یکی  از این موضوعات آموزش بود.

بهاروندی ادامه داد: آموزش مدرن، با داشتن امکانات مناسب امکان پذیر است و با افتتاح ساختمان آموزش در این بخش به یک سطح قابل قبولی رسیدیم. 

وی تاکید کرد:یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار مهم است کارهای زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات است که قصد داریم با انرژی و تمرکز زیاد، در حوزه زیر ساختی بانک پیگیری ویژه داشته باشیم و با کمک همه شما اتفاقات خوبی در  این بخش را شاهد باشیم که قطعا بسیار پر هزینه است اما باید انجام شود.

دکترفرشاد محمدپور عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع بانک، افتتاح ساختمان آموزش بانک را یکی از اقداماتی خواند که با پیگیری دکتر فرزین و دکتر بهاروندی پایه ریزی شد و با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش در ساختار بانک گفت: همانطور که یکی از مهمترین ساختمانهای بانک به بحث آموزش اختصاص یافته است امیدوارم با ظرفیت ایجاد شده بخش آموزش بانک فعال تر شده و شاهد پیشرفت های بیشتری در این بخش باشیم. 

دکتر مسلم بمان پور  مدیر پیشین آموزش بانک کارآفرین دراین مراسم با اشاره به سابقه تاسیس مدیریت آموزش در بانک گفت: مدیریت آموزش از ابتدای سال ۱۳۹۶ به دستور مدیرعامل وقت و مدیر توسعه سرمایه انسانی وقت با ماموریت آموزش و ارزیابی عملکرد تشکیل شد. 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تقویت حوزه های زیر ساختی آموزش کلید خورد و با نظر مثبت هیات مدیره بانک یکی از ساختمان های بانک به عنوان مرکز آموزش بانک نام گذاری و مراحل تجهیز آن با حضور متخصصین مربوطه آغاز شد.

مدیر سابق آموزش تصریح کرد: هدف از این فعالیت ها جز ارتقا سطح آموزش و دانش همکاران نبود و به همین جهت خیلی نیاز به موضوعات بنیادین نبود تا  اینکه امروز به اینجا رسیدم و بانک صاحب مرکز آموزش با رعایت کامل استانداردهای آموزشی و زیر ساختی شده است. 

در ادامه این مراسم رسول خوانساری مدیر آموزش بانک ضمن تاکید بر انجام مطلوب ماموریت اصلی واحد آموزش و ارزیابی عملکرد، تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با همراهی دوستان زمینه فراهم شده برای ارتقا آموزشی را به نتیجه برسانیم و بتوانیم همانطور که در طی دودهه گذشته بانک کارآفرین بعنوان بانکی خوشنام شناخته شده است این خوشنامی ادامه یابد. 

در پایان این مراسم از آقایان راضی زاده مدیر پشتیبانی بانک و شاهرخی مدیرعامل شرکت ابنیه گستر کارآفرین به عنوان دست اندرکاران بازسازی این مرکز و همچنین از آقایان فریبرز کیان و سید جمال طاهری دو تن از پیشکسوتان مدیریت آموزش و منابع انسانی بانک که به عنوان مهمانان ویژه این مراسم دعوت شده بودند، تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=55542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.