• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

زندگی جزر و مد دارد ، “ساحل همراز” محل امن شماست

  • کد خبر : 10037
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
زندگی جزر و مد دارد ، “ساحل همراز” محل امن شماست
بیمه رازی هم گام با توسعه اکوسیستم همراز و اجرای برنامه بهره وری شعب ، با تغییر کاربری شعبه بابل ، مرکز ارتباط با مشتریان را به این شهر کوچک و توریستی منتقل کرد.

مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی دراین باره به خبرنگار ما گفت : با هدف القای مفهوم آسودگی خاطر ناشی از داشتن بیمه نامه ،  ریبرندینگ یا بازسازی برند آغاز شد که برای تکمیل این زنجیره درگام دوم باید بین بیمه رازی و مشتریان پل ارتباطی  ایجاد می شد تا بیمه گذاران برای لمس آن آسودگی بتوانند مشکلات ، نقطه نظرات و ایده های خود را با ما درمیان بگذارند.

بختیاری چالش های زندگی امروز و پوشش های بیمه ای مورد نیاز را مانند جزر و مد دریا دانست و گفت : بیمه گذار نیاز به ساحل آرامش دارد و بیمه رازی با راه اندازی ساحل همراز این امکان را برای مشتریانش فراهم کرده است .

وی با بیان اینکه شعب  چالوس و ساری درمرکز استان مازندران فعال هستند ، تاکید کرد : به منظور حفظ نیروهای انسانی شعبه بابل ، با اجرای آموزش های تخصصی و تغییر کاربری شعبه ، نقش جدیدی برای آنها تعریف شد تا ساحل همراز به صورت سیستم یکپارچه ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان در سراسر کشور باشد .

بختیاری با اشاره به اینکه بیمه رازی دراین طرح ضمن دوری از تعدیل نیرو و حفظ کارکنان خود ، برای پاسخگویی به مشتریان و جلب رضایت آنها اقدام به راه انداز ساحل همراز کرده است ، ادامه داد : کارشناسان ساحل همراز ، خدمات متنوعی مانند جمع آوری ایده ها ، انتقادات و خواسته های مشتریان ارایه می دهند تا شرکت را در راستای ارایه خدمات مبتنی بر نیاز مشتری همراهی نمایند.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد : بیمه رازی باور دارد ابزارهای نوین در دنیای دیجیتالی کنونی ، مرزهای مکان و زمان را تغییر داده و با هماهنگ سازی ‌فضای کسب و کار بیمه با نوآوری و تحولات‌ فناوری روز ، مرکز ارتباط با مشتریان نیزمی تواند ، در دل پایتخت و درساختمان مرکزی مستقرنباشد.

یادآورمی شود : ساختمان “ساحل همراز“ در ساحل بابلسر ،  شهر توریستی استان مازندران قراردارد .

http://tejaratava.ir/?p=10037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.