• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

«زرنشان»، راهکار غیرحضوری برای درخواست تسهیلات بانک کارگشایی

  • کد خبر : 18268
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
«زرنشان»، راهکار غیرحضوری برای درخواست تسهیلات بانک کارگشایی
مشتریان بانک کارگشایی می توانند از این پس به جای مراجعه حضوری به شعب این بانک برای ثبت درخواست تسهیلات، این درخواست را به صورت غیرحضوری در «زرنشان» ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این متقاضیان تسهیلات بانک کارگشایی برای هر بار درخواست تسهیلات باید به شعب این بانک مراجعه می کرده و درخواست خود را به صورت حضوری ثبت می کردند، اما اکنون «زرنشان» در سامانه بام و یا «نشان بانک» که در سامانه های «بام» و «بله» و اپلیکیشن «ایوا» قابل دسترسی است، این فرایند را کوتاه و غیرحضوری کرده است.

در این روند، متقاضی تنها با یک بار مراجعه به بانک کارگشایی و توثیق طلا، می تواند میزان اعتبار خود را مشخص کرده و در ادامه با مراجعه به «زرنشان»، درخواست خود شامل نوع تسهیلات، شعبه بانک کارگشایی و میزان مبلغ درخواستی را ثبت کند.

محصولات قابل ارائه در بانک کارگشایی شامل تسهیلات جعاله و قرض الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال در قبال ترهین طلای ساخته شده و جواهرات است.

«زرنشان» امکان پیگیری درخواست تسهیلات کارگشایی را نیز فراهم کرده است. همچنین مشتریان می توانند از همین طریق، تا قبل از تایید قرارداد، درخواست خود را لغو کنند.

http://tejaratava.ir/?p=18268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.