• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

زباله های رها شده در محوطه بیرون از مجتمع معدنی چادرملو جمع آوری شد

  • کد خبر : 42787
  • ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
زباله های رها شده در محوطه بیرون از مجتمع معدنی چادرملو جمع آوری شد

در دومین پویش جامعه سبز اندیش با اجرای یک برنامه فرهنگی، زیست محیطی ، زباله های رها شده در محوطه بیرون از مجتمع معدنی چادرملو جمع آوری شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس حمید جهانی در حاشیه این برنامه زیست محیطی گفتند: یکی از اهداف این برنامه ترویج حفاظت از محیط زیست است.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو بیان داشتند: امروزه با اینکه همه نسبت به ماندگاری پلاستیک و زباله های رها شده در طبیعت و تاثیرات جبران ناپذیر آن بر محیط زیست آگاهی داریم اما همچنان از کیسه های پلاستکی استفاده میکنیم ضمن آنکه متاسفانه درطبیعت نیز رها میکنیم
ایشان افزودند: همه ی ما به عنوان ساکنان زمین با تکیه بر این جمله که باید از خودمان شروع کنیم و منتظر اقدام مثبت از سوی دیگران نباشیم، میتوانیم با تولید و مصرف کمتر پلاستیک و در صورت لزوم استفاده از پلاستیک های تجزیه پذیر گیاهی به عنوان جایگزینی برای ظروف و نایلکس، به بهبود وضعیت محیط زیست و بهتر شدن حال زمین کمک کنیم.
جهانی اظهار داشت: با وجود اینکه این گونه فعالیت ها در حمایت از محیط زیست نمادین است اما همراهی کارکنان در این نوع برنامه ها در دفاع از محیط زیست، نشان از اهمیت این بخش دارد.
وی افزود: هدف از اعمال نمادین این برنامه، جمع آوری زباله و پسماند نیست بلکه با اجرای این گونه برنامه ها در تلاش هستیم که فرهنگ حفظ محیط زیست و توسعه پایدار را ترویج دهیم، که امید است با ترویج اینگونه فعالیت‌ها در حمایت از محیط زیست، گامی بلند در جهت ارتقاء فرهنگ و بهبود وضعیت محیط زیست برداشته شود.
وی افزود: نکته بارز این مراسم این است که یک مجموعه معدنی و صنعتی به صورت خودجوش برای حفاظت از محیط زیست پای کار آمده است.
در پایان این همایش به دستور مدیریت مجتمع معدنی چادرملو از کلیه پرسنلی که در اجرای این برنامه فرهنگی، زیست محیطی حضور داشتند به نحو تقدیر گردید.

http://tejaratava.ir/?p=42787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.