• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4
در همايش سراسري مديران بانك صنعت و معدن مطرح شد؛

رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: برای وصول مطالبات و جذب منابع بانک نهایت اهتمام را داشته باشیم

  • کد خبر : 16464
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن: برای وصول مطالبات و جذب منابع بانک نهایت اهتمام را داشته باشیم
اصغر پاك طينت رييس هيأت مديره بانك صنعت و معدن در همايش سراسري مديران اين بانك گفت: هرچند در بخش وصول مطالبات با تلاش همه همكاران نتايج خوبي حاصل شده است، اما هر چه در اين بخش و براي جذب منابع بيشتر، وقت و انرژي صرف كنيم باز هم كم است چرا كه تأمين بخشي از منابع بانك براي چرخه تسهيلات دهي بدان وابسته است.

اصغر پاک طینت رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در همایش سراسری مدیران این بانک گفت: هرچند در بخش وصول مطالبات با تلاش همه همکاران نتایج خوبی حاصل شده است، اما هر چه در این بخش و برای جذب منابع بیشتر، وقت و انرژی صرف کنیم باز هم کم است چرا که تأمین بخشی از منابع بانک برای چرخه تسهیلات دهی بدان وابسته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، پاک طینت در همایش سراسری مدیران این بانک که روز گذشته شانزدهم اسفندماه برگزار شد، بیان داشت: در سال ۹۹ در شاخص های عملکردی مانند وصول مطالبات با رشد ۱۴۷ درصدی، اعتبارات اسنادی ریالی با افزایش ۱۱۹ درصدی و ضمانتنامه ها با رشد ۱۰۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای هستیم.

وی تصریح کرد: از همه کارکنان به خصوص مدیران استانی و رؤسای شعب می خواهیم با مشتریان به خصوص شرکت هایی که توسط این بانک تأمین مالی شده اند، جلسات مستمر داشته باشند تا بتوانیم در جذب منابع برای بانک بهتر عمل کنیم.

رییس هیأت مدیره بانک همچنین گزارشی از شرکت های معتبر رتبه بندی ارائه نمود و اعلام داشت: در این گزارش وضعیت بانک های کشور مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و آمارهای ارائه شده حاکی از آن است که اکثر بانک های کشور که بانک صنعت و معدن هم از آن مستثنی نیست نیاز به افزایش سرمایه و در نتیجه افزایش شاخص کفایت سرمایه دارند و این مشکلات در کنار مشکلات ناشی از تحریم و قطع ارتباط با سیستم سوئیفت و شیوع ویروس کرونا مشکلات بانک ها را دوچندان ساخته است.

وی تأکید کرد: با وجود مشکلات مطروحه آمارهای مربوط به پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی و صنعتی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده نشان می دهد که بانک صنعت و معدن نسبت به منابعی که در اختیار داشته حجم تسهیلات قابل توجهی را در اختیار بخش صنعت و معدن کشور قرار داده است.

پاک طینت بیان داشت: به جهت محدودیت تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا بازدید مدیران و کارشناسان ستادی از طرح ها و پروژه های بانک با محدودیت مواجه شده است که این موضوع مسؤلیت سنگین تری را بر عهده مدیران استانی و رؤسای شعب قرار می دهد که باید دقت لازم را در نظارت بر طرح ها و تعامل با مشتریان داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=16464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.