• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

رییس دانشگاه آزاد:حضور برند استخوان‌دار کفش ملی در نمایشگاه عصر امید مبارک است

  • کد خبر : 54659
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
رییس دانشگاه آزاد:حضور برند استخوان‌دار کفش ملی در نمایشگاه عصر امید مبارک است
طهرانچی گفت: حضور برند استخوان‌داری مانند کفش ملی در نمایشگاهی با محوریت ایده‌های نوین بسیار مبارک است.

به گزارش تجارت آوا – محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه صنعتی ملی با بیان اینکه موضوع کفش و چرم یکی از موضوعاتی است که در دانش امروز با جدیت به آن پرداخته می شود، گفت: کشور ما قابلیت بالایی در صنعت کفش و سنت‌های خاص آن دارد که می‌توان نگاهی نو به آن داشت .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت برندسازی گفت: کنار زدن رقبا و گسترش بازار، امروزه تنها با زبان صنعت میسر نیست و نیازمند استفاده از ابزارهای نوین برای حرف‌زدن و برقراری ارتباط با دنیاست، خوشحالیم که کفش ملی با آن ذهنیت خوبی که مردم از آن دارند به این سمت حرکت کرده است .

طهرانچی همچنین گفت: این که می بینیم  شرکت با اصالت و دیرپایی چون کفش ملی در نمایشگاه رویداد ملی عصر امید خود را در پیوند با شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف می‌کند نوید‌بخش نگاه تازه‌ای در این شرکت است و در یک کلام می توان گفت حضور کفش ملی در نمایشگاه رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مبارک است.

* عناوین پژوهشی  متعددی برای فتح باب همکاری کفش ملی و دانشگاه آزاد وجود دارد

طهرانچی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد در بیش از ۶۰۰ عنوان پژوهشی ورود کرده است گفت: برای فتح باب همکاری کفش ملی و دانشگاه  آزاد عناوین متعدد پژوهشی وجود دارد و ما می توانیم درحوزه‌های مختلف کارهای خیلی خوبی با هم انجام دهیم.

*ده سال است با کفش مجلسی ملی به  مراسم های خاص می‌روم

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به کیفیت بسیار خوب محصولات کفش ملی گفت:  کفشی مجلسی از فروشگاه کفش ملی تهیه کرده‌ام و ده سال است که در مراسم‌های خاص مانند  ازدواج و … از همین کفش استفاده می کنم .

گفتنی است نمایشگاه رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد ایده‌های استارتاپی و  پژوهشی  از ۸ تا ۱۱ خرداد در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود .

http://tejaratava.ir/?p=54659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.