• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5
حضور هزاران شهروند تهرانی در جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت؛

رییس اداره تفریحات سازمان ورزش: اولین تابستان قرن را با حضور چشمگیر مردم در برنامه‌های تفریحی آغاز کردیم

  • کد خبر : 58277
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
رییس اداره تفریحات سازمان ورزش: اولین تابستان قرن را با حضور چشمگیر مردم در برنامه‌های تفریحی آغاز کردیم
محمد مشهدی یاری رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی اوقات فراغت در نخستین تابستان قرن، با برپایی غرفه‌های ورزشی دور دریاچه شهدای خلیج فارس تهران آغاز و با استقبال چشمگیر شهروندان تهرانی همراه شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، رییس اداره تفریحات و بازی‌های این سازمان اظهار داشت: نخستین جشنواره تفریحی ورزشی در تابستان، با هدف غنی سازی اوقات فراغت و گرامیداشت دهه ولایت، از ۲۵ تیرماه جاری با راه اندازی غرفه‌های متعدد ورزشی شامل تیراندازی با تفنگ بادی، شن بازی کودکان، داژبال و … دور دریاچه شهدای خلیج فارس به انجام رسید.

مشهدی یاری افزود: برگزاری بازی‌های میدانی و مسابقات مختلف ورزشی از جمله طناب کشی و بازی‌های بومی محلی، با مشارکت و استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد و موجی از نشاط را در میان شرکت کنندگان به وجود آورد.

رییس اداره تفریحات و بازی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران خاطر نشان ساخت: این جشنواره که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ تهران به انجام رسید، امشب؛ ۲۹ تیرماه به پایان می‌رسد اما اختتامیه این جشنواره، همزمان با آغاز جشنواره‌ای دیگر با همین رویکرد در بوستان ولایت خواهد بود و تا ۳۱ ماه جاری ادامه خواهد یافت.

http://tejaratava.ir/?p=58277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.