• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
بورس در یک نگاه (9 مهر 1401)

ریزش شاخص کل بورس

  • کد خبر : 64977
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
ریزش شاخص کل بورس
بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند کاهشی به خود گرفت ودر پایان معاملات شاخص کل با کاهش 15 هزار و 684 واحدی به رقم یک میلیون و 330 هزار و 879 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش 6360 واحد به رقم 386 هزار و 138 واحد رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازارامروزشنبه ۹مهر ۱۴۰۱ نماد پتروشیمی خلیج فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس  داشت اما نمادهای فولاد مبارکه، پالایش نفت بندرعباس، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، شستا و ایران‌خودرو، بیشترین تاثبر منفی را بر شاخص به ثبت رساندند .

فرابورس ایران نیز امروز روند منفی را طی کرد به طوریکه شاخص کل این بازاربا کاهش ۱۹۷واحدی به رقم ۱۸هزارو ۱۶۴رسید . در این بازار نمادهای «آریا»، «زاگرس» و «شراز» بیشترین تأثیر کاهشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و در مقابل «دماوند»، «خدیزل» و «غصینو» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۸ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان وارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۲ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید.

در بازار امروز نماد ثاباد به علت ریزش بیش از ۳۰ درصدی قیمت سهام متوقف شده و نمادهای بورس، حفارس، ثشرق و بفجر بعد از افشای اطلاعات با اهمیت ب بازگشایی شدند.

http://tejaratava.ir/?p=64977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.