• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران:

رویکرد نطام اموزشی کشورباید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد

  • کد خبر : 60364
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
رویکرد نطام اموزشی کشورباید در جهت پرورش نوآوری و کارآفرینی باشد
عضو هیأت مدیره کانون کارافرینی استان تهران با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: حمايت از توسعه كمي و كيفي تشكل هاي مردمی و ايجاد فرصت هاي بهتر براي فعاليت هاي آنان در فرايند توسعه كشور، از اهداف و برنامه هاي کانون است .

به گزارش تجارت آوا به نقل از واحد اطلاع رسانی کانون حسین ریاضی اصفهانی با بیان اینکه تشکل‌های صنفی با پیگیری و تلاش در رفع مشکلات مشترک به تقویت بخش خصوصی کمک می کند افزود: مجامع عمومی همچون کانون کارآفرینی استان تهران با بهره‌گیری از حضور کارشناسان و کارآفرینان و شرکت‌هایی از صنوف مختلف با انتقال تجربیات خود می‌توانند به رفع مشکلات کمک کرده و در رشد فعالیت های اقتصادی نوآورانه و کارآفرینی اثربخش باشند.

ریاضی با اشاره به نقش کارآفرینی و نوآوری در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در نظام آموزشی نحوه و چگونگی ارائه آموزش‌ها بایستی تدوین گردد. آموزش ها با محتوای کلیشه ای نمی‌تواند به پرورش استعداد ها در بروز نوآوری کمکی کند.

این کارافرین موفق یاداورشد: طرح محتوای آموزشی با برانگیختن حس کنجکاوی و جستجوی پاسخ برای بدست آوردن آموزش ها می‌تواند فرد را بسوی نوآوری و کارآفرینی ببرد و سبب شکوفایی در فعالیت‌های تحقیقاتی و اشتغال نوآورانه گردد.

وی با اشاره به تنگناها ، نیازها ، کمبودها ، رقابت و ارتباطات گروهی در حوزه کارآفرینی تصریح کرد : این چالش ها می تواند سبب کارآفرینی گردد و با بومی سازی تولید محصولات و خدمات به رفع تنگناها و نیازهای جامعه یاری رساند.

http://tejaratava.ir/?p=60364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.