• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

رویکرد توسعه و تعالی آموزش بانک در برنامه های آموزش برجسته و مشهود است

  • کد خبر : 54848
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
رویکرد توسعه و تعالی آموزش بانک در برنامه های آموزش برجسته و مشهود است

سرپرست بانک توسعه تعاون رویکرد توسعه و تعالی آموزش بانک در استراتژی ها و برنامه های آموزش را برجسته و مشهود دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شیخ حسینی اهتمام به تعالی آموزش در بانک را شایسته تقدیر ذکر کرد و افزود توسعه سرمایه انسانی از مسیر حرفه ای و تخصصی و پرورش کارکنان خبره و کارآمد، مسیر توسعه پایدار بانک توسعه تعاون، نظام بانکی و کشور را هموار می نماید.
سرپرست بانک توسعه تعاون تقویت و حمایت از رویکرد اهتمام به تعالی آموزش در بانک توسعه تعاون را مقوله ای مهم قلمداد و تشریح نمود حوزه آموزش در میان شرکای آموزش در سطح کشور همواره حضور برجسته و متمایز داشته و اظهار امیدواری کرد با حمایت و استمرار روند موجود، در آینده نزدیک به برندی شناخته شده در سطح ملی مبدل خواهد شد.
ایشان در تبیین رویکرد آموزشی بانک توسعه تعاون گفت: استانداردسازی و توجه به اصول حرفه ای در مدیریت نظام آموزشی بانک، از معیارهای اصلی مورد توجه در چندسال اخیر بوده و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مطلوبی در پیاده سازی نظام آموزش مورد توجه قرار گرفته است. وی برقراری تعاملات هدفمند و اثرگذار با شرکای حرفه ای را راهبرد مستمر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون خواند و اشاره نمود کاربست رویکرد مذکور ظرفیت ها و استعدادهای متعددی را برای تسهیل حرکت بانک در مسیر اهداف فراهم خواهد ساخت.
ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی وفناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون تقدیر آموزش بانک توسعه تعاون به سبب اهتمام به تعالی آموزش و تجربه برتر در زمینه توسعه سرمایه انسانی را ویژگی متمایز بانک توسعه تعاون خواند و افزود: با سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوب و کسب افتخارات و دستاوردهای آموزشی، مسیر تقویت و ارتقای برند دانش محور و توسعه گرایی بانک توسعه تعاون هموارتر و نگرش حمایت از فعالیت های دانش بنیان همسو با توسعه کشور اعتلا خواهد یافت. معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در خصوص تقدیر از آموزش بانک توسعه تعاون گفت: در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که با حضور و مشارکت کلیه اساتید دانشگاه ها، مدیران، کارشناسان، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمان ها، شرکت ها، دستگاه ها و دانشگاه های کشور در سطح ملی برگزار شد از اهتمام اداره کل آموزش مرکز آموزش وپژوهش بانک توسعه تعاون به تعالی آموزش تقدیر و در بخش تجربیات برتر، اداره کل آموزش با ارایه تجربه “طرح توسعه سرمایه انسانی” جزو برترین ها قرار گرفت. وی تشریح نمود دستیابی به موفقیت و خلق افتخار برای بانک مرهون دو مولفه اساسی حمایت مدیران و تعامل و هم افزایی همکاران است.

http://tejaratava.ir/?p=54848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.