• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7
با حضور رییس اتحادیه موتور سیکلت انجام شد؛

رونمایی و معرفی محصول جدید و منحصر به فرد کبیر موتور

  • کد خبر : 1750
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
رونمایی و معرفی محصول جدید و منحصر به فرد کبیر موتور
گروه صنعتی کبیر موتور طی مراسمی با حضور آقای منصوری رییس اتحادیه موتور سیکلت و قطعات و جمعی از کارشناسان، نمایندگان و اصحاب رسانه از محصول جدید و منحصر به فرد خود رونمایی کرد.

به گزارش تجارت آوا، در این مراسم آقای عبدالهی مدیرعامل گروه صنعتی کبیر موتور ضمن خوش آمدگویی از حضور مدعوین تشکر کرد و در ادامه کارشناس فنی شرکت به معرفی این محصول پرداخت.
کارشناس فنی شرکت ادامه داد: موتور سیکلت جدیدی که امروز رونمایی می شود مدل اسکوتری بوده و ۱۵۰ سی سی حجم موتور دارد این موتور تولید شرکت کیمکو است که از برترین برندهای سازنده موتور سیکلت در دنیاست، سیستم موتور هواخنک است و از آیرودینامیک بسیار مناسب برخوردار می باشد ترمزها هردو دیسکی است و از سیستم تعلیق عالی بهره برده شده همچنین برای حفاظت مصرف کننده نیز در طراحی آن دقت فراوانی صورت گرفته و برای رفاه بیشتر یک باکس بزرگ برای آن تعبیه شده است مصرف بنزین در شهر ۱/۸ و در جاده ۱/۶ در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد سرعت آن ۱۲۰ کیلوتر بوده و وزن ۱۳۵ کیلو گرم دارد که با سرنشین برای وزن تا ۳۵۰ کیلو گرم طراحی شده است.
لازم به ذکر است شرکت سازنده کیمکو بوده که پس از هوندا و یاماها سومین برند پرفروش دنیا می باشد که تقریبا محصولات آن در همه کشورها فروش می رود حتی در اروپا به عنوان محصول با کیفیت و هزینه پایین بسیار مطرح است و البته بزودی شاهد حضور تمام محصولات این شرکت در نمایندگی های کبیر موتور خواهیم بود.
در ادامه مختصری از معرفی گروه صنعتی کبیر موتور باید گفت: در سال ۱۳۷۸ با هدف تولید انواع موتور سیکلت تاسیس گردید و در مدت کمتر از دو دهه توانست به سرعت به جایگاهی برتر در صنعت موتور سیکلت ایران دست یابد. ماموریت این شرکت بهبود مستمر کیفیت، ارتقای روز افزون خدمات پس از فروش ، تولید مطابق با موسسه استاندارد ملی ایران و مشتری مداری می باشد.
هم اکنون، این شرکت با ظرفیت تولیدی سالانه بیش از پنجاه هزار دستگاه موتور سیکلت با مدل های مختلف جزتولیدکنندگان برتر و کارآفرین کشور محسوب می گردد که توانسته بخش عمده ای از بازار داخلی را تحت پوشش قرار دهد و بازار های خارجی را نیز تقویت و گسترش دهد.
گروه صنعتی کبیر موتور در راستای گسترش فعالیت های بین المللی خود، هم اکنون اولین و تنها نماینده شرکت ماهیندرای هند در ایران است. این شرکت بنا دارد تا با ترسیم چشم اندازی روشن به تولید انواع موتور سیکلت مطابق با استاندارد های بین المللی اقدام نماید و از این طریق گامی موثر در تثبیت جایگاه کشورمان در صنعت موتور سیکلت خاورمیانه بردارد.

http://tejaratava.ir/?p=1750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.