• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

رونمایی از نخستین شبکه هوشمند بین المللی بلاکچین ایرانی

  • کد خبر : 37288
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
رونمایی از نخستین شبکه هوشمند بین المللی بلاکچین ایرانی
نخبگان ملی اولین شبکه هوشمند بلاکچین ایرانی را عرضه کردند.

رئیس شورای راهبری شبکه‌ هوشمند زر، این شبکه را اولین شبکه هوشمند بلاکچین و اولین رمزدارایی بین‌المللی صددرصد بومی ایرانی عنوان کرد که با تخصص نخبگان ملی طراحی و ارائه شده است.

رئیس شورای راهبری شبکه هوشمند زر در مراسم رونمایی از این شبکه با اشاره به جنگ تمام عیار ایران در عرصه‌ی اقتصاد، اظهار داشت: صلح پایدار، آرزوی دیرینه‌ی انسان‌هاست که رسیدن به آن مستلزم ابزاری است و از طرفی خداوند در آیه ۶۰ سوره انفال می‌فرماید برای رسیدن به صلح، برای هر جنگی آماده باش؛ و اکنون این آمادگی در حوزه‌ی اقتصاد مطرح است چنانچه گفته‌اند از ده جزء ایمان، ۹جزء آن مربوط به کسب روزی حلال است و به اقتصاد برمی‌گردد.

حجه‌الاسلام کاظم آیت‌الهی، عدالت را مهم‌ترین اصل بعد از توحید دانست و گفت: عدالت اجتماعی وقتی شکل می‌گیرد که اقتصاد قوی داشته باشیم و نیل به صلح پایدار، نیازمند توان بالا و توان بالا نیز نیازمند اقتصاد قوی و پایدار می‌باشد.

وی یکی از اهداف اقتصاد توانمند را قرار گرفتن در ورطه‌ی صلح جهانی عنوان کرد و افزود: مقدمه‌ی ظهور، توانمند کردن لشکر حق می‌باشد و اقتصاد جزء اصلی آن است.

حجه‌الاسلام آیت‌الهی جنگ اقتصادی را بعد از شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، از بزرگ‌ترین ضربه‌های ممکن دشمن دانست و ادامه داد: فتنه‌های اقتصادی باعث بدبینی مردم به هسته‌ی درونی دولت می‌شود و با امضاهای طلایی! اقتصاد کشور را در بزنگاه‌های خاص، فلج می‌کند.

وی سیستم‌های هوشمند مالی را سنگری در مقابله با توطئه‌‌های دشمن در عرصه‌ی تحریم‌ها، و رد تراکنش‌های مالی در واردات و صادرات، و باعث ارزشمندی بیشتر پول می‌شود.

خرید رمزدارایی‌ها یا به‌اصلاح توکن‌ها را ارجح بر “فیات” دانست و گفت: این امتیاز از خروجی‌های سیستم هوشمند مالی است.

آیت‌الهی با بیان این مطلب که تمام دنیا متوجه اهمیت مکتب نوین مالی به مکتب‌های سنتی شده‌اند، شبکه‌ هوشمند زر را اولین شبکه هوشمند بلاکچین و اولین رمزدارایی بین‌المللی صددرصد بومی ایرانی عنوان کرد که با تخصص نخبگان ملی طراحی و ارائه شده است.

وی تصریح کرد: با نگاه دولت جدید، ارتقای سیستم‌های نوین و هوشمند مالی در دستور کار نخبگان شرکت قرار گرفت.

آیت‌الهی بر اهمیت حرکت‌های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: در این موسسه چند بُعد شروع به کار کرده‌اند که “رمز دارایی اسمال‌زر” مبتنی بر صنعت بیمه‌ی عمر، “توسعه‌ی صنعت کشاورزی و صنایع وابسته به آن” بر مبنای زیتون که گیاهی استراتژیک و نماد صلح می‌باشد، “توسعه صنعت انرژی‌های پاک” از این جمله‌اند و با چرخه‌ی تولیدی که ایجاد می‌کند باعث رشد و توسعه می‌شود.

وی همچنین به صنعت ساخت‌وساز و توسعه‌ی صنعتی اشاره کرد و ادامه داد: در این سیستم سرمایه‌های خرد جامعه با هم جمع و تبدیل به پروژه‌های کلان می‌شود و اینگونه سرمایه‌های اندک و خوابیده‌ی مردم که باعث تورم است، بدون نیاز به حضور دولت، باعث تولید و منجر به ارزش افزوده‌ می‌شود.

رئیس شورای راهبری شبکه زر در پایان، حضرت زینب سلام‌الله‌علیها را سمبل رسانه دانست و گفت: پیشرفت و رشد تمامی حوزه‌ها مرهون زحمات اصحاب رسانه است و این رسالتی است که خداوند به آن نظر کرده است.

رونمایی از نخستین فناوری بلاکچین بین‌المللی ایرانی سیزدهم آبان ماه با حضور مدیران این شبکه و مسئولین خانه سرباز صلح ایران و نماینده موسسه علوم و فنون کیش در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=37288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.