• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

روسای ادارات کل مبارزه با پولشویی و حسابداری مالی معرفی شدند

  • کد خبر : 83231
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
روسای ادارات کل مبارزه با پولشویی و حسابداری مالی معرفی شدند

روسای جدید ادارات کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و حسابداری مالی بانک ملی ایران با حضور معاونت مالی و دیگر روسای ادارات کل این بانک معرفی شدند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امیرمسعود رزازان معاون مالی بانک با تاکید بر اینکه تجهیز و تخصیص منابع دو بال بانک هستند و ستاد نقش مغز و فرمان را بر عهده دارد، گفت: در هر سازمان به ویژه سازمان های بزرگ مانند بانک ملی ایران، فرآیندهای کاری توسط ستاد تعریف می شود و یکی از مهم ترین این ستادها، بخش مالی است.

وی افزود: برای آنکه زحمات همکاران در شعب اثربخش باشد، پیش نیازش تولید فکر خوب در ستاد است و اگر بخواهیم بانک ملی ایران به مسیر سوددهی بازگردد باید در ترکیب و توزیع نیروهای صف و ستاد دقت لازم صورت گیرد. 

رزازان با بیان اینکه صف پویا نیازمند ستاد دارای فکر و ایده است، اظهار کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شاهد حضور نیروهای پویا، قوی و با انگیزه در واحدهای صف باشیم و سال جاری، نقطه عطفی در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها باشد.

معاون مالی بانک ملی ایران ضمن تقدیر از زحمات محمدی در تصدی سمت پیشین خود در اداره حسابداری مالی این بانک برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. همچنین ضمن آرزوی توفیق برای حسینی و با اشاره بر اهمیت وظایف و ماموریت های اداره کل حسابداری مالی، بر لزوم همکاری همه همکاران با این اداره کل برای تحقق و تسریع در حصول اهداف بانک، تاکید کرد.

مختار محمدی رییس جدید اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم هم با بیان اینکه صورت های مالی کارنامه ماست، گفت: امیدوارم بانک ملی ایران با توجه به نقش سازنده خود در عرصه های اقتصادی کشور همواره و بیش از پیش در تعالی اقتصاد کشور مثمر ثمر باشد.

سید حمیدرضا حسینی رییس جدید اداره کل حسابداری مالی نیز در پایان مراسم، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیران بانک در تصدی خود گفت: امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف عالیه بانک ملی ایران موثر باشم.

http://tejaratava.ir/?p=83231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.