• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

روزهای شیرین و نوید بخش پس از کرونا

  • کد خبر : 56258
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
روزهای شیرین و نوید بخش پس از کرونا
بعد از دوسال تعطیلی پیاپی نمایشگاه ها به واسطه شیوع اپیدمی کرونا، هفتمین دوره نمایشگاه ایران پنکس جان تازه ای به رونق صنعت نوشت افزار می دهد.

به گزارش تجارت آوا، مجید اکبری مدیر برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex) به خبرنگاران گفت: چند سالی است که نوشت‌افزار ایرانی، نمونه ‎های خارجی را به رقابت طلبیده و بازار خوبی در جامعه پیدا کرده و توجه مصرف کنندگان داخلی را به خود جلب کرده است.

از طرفی نمایشگاه‌ بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی فرصتی است تا تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات با کیفیت خود را بدون دخالت واسطه‌ها و به ‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده نهایی، ارائه‌ دهند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی کشور (iranpenex) بـا حمایت انجـمن صنفـی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت‌افزار کشور، اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و تجهیزات مهندسی تهران ، مجمع واردکنندگان نوشت‌افزار کشور و همچنین انجمن اسباب بازی  توسط شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان در محل دائمی مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در تاریخ ۲ تا ۵ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در فضای سرپوشیده‌ای به وسعت ۱۴ هزار مترمربع و در ۳ سالن برای بیش از ۱۵۰ شرکت در نظر گرفته‌شده است.

با توجه به برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، شرکت‌کنندگان نوشت‌افزار در سالن A5 و شرکت‌کنندگان محصولات آموزشی، اسباب بازی و صنایع وابسته و شرکت‌های بین‌المللی در سالن A4 حضور خواهند داشت.

اهداف نمایشگاه:

از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت‌افزار، توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه‌ای، صادرات محصولات تولیدی ایران باکیفیت و استانداردهای بین‌المللی، ایـجاد گستـرش و همکاری مشتـرک در سطح بین‌المللی، انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت‌افزار، تولیدات مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفی محصولات، ایجاد ارتباط بین فعالان صنایع و تجار و شناسایی بازارهای جدید اشاره کرد.

بخش های جنبی:

رو نمایی از محصولات دانش بنیان صنعت نوشت افزار و اسباب بازی در سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی از ویژگی‌های بارز این رویداد خواهد بود.

حضور نمایندگان کشورهای همسایه از ترکیه، عراق، پاکستان ، چین و آذربایجان جهت بازدید از نمایشگاه، بر رونق حضور مشارکت کنندگان می افزاید.

نماینده مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه و انجمن بین المللی همکاری های دوستانه و تجاری ترکیه و ایران حضور دارد.

 نمایشگاه امسال در دو بخش برگزار خواهد شد، بخش اصلی نمایشگاه به معرفی شرکت ها و برندها تعلق دارد، بخش دیگر در قالب سمینارهای- آموزشی  در حوزه‌های صادرات، واردات، مارکتینگ، فروش و بازاریابی اختصاص خواهد داشت.

در این دوره از نمایشگاه شاخه‌های مرتبط به صنعت نوشت‌افزار مانند محصولات تحریر، انواع دفاتر، تجهیزات مهندسی، انواع چسب، هدایای تبلیغاتی، لوازم اداری- بایگانی، تجهیزات اداری مدارس و ادارات، ماشین‌های اداری، صنایع تکنولوژی آموزشی، هوشمندسازی مدارس، بازی‌های فکری کودک، نوجوان و سرگرمی، کیف، کوله پشتی، چمدان و شرکت‌های استارت آپ و دانش‌بنیان مرتبط، حضور خواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه روزانه بیش از ۳ هزار‌ بازدیدکننده تخصصی و مرتبط با صنف حضور یابند.

 بازدیدکنندگان و مخاطبان مهم در این نمایشگاه، مدیران و مسئولان خرید سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، مدیران مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های نوشت‌افزار، مدیران فرهنگی کشور، اساتید دانشگاه‌های کشور و دانشجویان هنر، طراحی- صنعتی، معماری،‌ مدیران هنرستان‌ها، مراکز و مؤسسات آموزشی مدیران انتشارات و کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، مدیران مدارس و مهدکودک‌ها، عمده‌فروش‌ها، مدیران پخش و فروش، واسطه‌های فروش، شرکت‌های تبلیغاتی، مراکز چاپ و بسته‌بندی، و صنعتگران مرتبط (قالب‌سازی و ماکت‌سازی محصولات) خواهند بود.

از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه می توان به:

رز تحریر یزد

شرکت پاپکو

شرکت آریا

زگال شمال/ فکتیس

شرکت سی کلاس

خودکار کیان

خودکار کرند

شرکت فابل

خودکار صدف

دفاتر آراد

دفاتر ایمان

اشکان تجارت آرام

پاویون انجمن اسباب بازی

خانه های خلاق و نوآوری ایران

صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق

شرکت های بنیاد ملی نخبگان

برنامه توسعه زیست بوم  شرکت های خلاق

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

امیدواریم که حضور تمام اقشار مرتبط با این صنف باعث پویایی و رونق تولید و اقتصاد کشور در این دوره از نمایشگاه باشد . انشالله

http://tejaratava.ir/?p=56258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.