• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

روحانی: آزادراه غدیر به بار ترافیکی تهران- کرج کمک می‌کند

  • کد خبر : 15627
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
روحانی: آزادراه غدیر به بار ترافیکی تهران- کرج کمک می‌کند

تهران- تجارت آوا- رییس جمهوری گفت: با افتتاح فاز اول، بار ترافیکی بزرگی از روی کرج برداشته شد، برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پنجاه و دومین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، درباره افتتاح آزادراه غدیر، گفت: با افتتاح فاز اول این طرح بار ترافیکی بسیار بزرگ از روی کرج برداشته شد برای اینکه همه می‌خواستند از آنجا عبور کنند.  البته آزادراه غدیر هم به کرج و تهران بسیار کمک خواهد کرد.

رییس جمهوری افزود: ان شاء الله همانطور که وزیر راه گفت آن اتصال میان مسیر شرق و شمال یعنی از شریف آباد به سمت جاجرود هم باید انجام شود تا این حلقه کاملاً متصل شود و از این فشاری که روی تهران و کرج است برداشته شود.

آزادراه غدیر که با عبور از ۳ استان، آبیک در قزوین را پس از عبور از استان البرز به ورامین در جنوب تهران متصل می‌کند، امروز از سوی  رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.
این آزادراه در ۴ قطعه به طول ۱۵۸ کیلومتر احداث شده و یکی از مهمترین و با اولویت‌ترین کریدورهای ترانزیتی کشور در کریدور شرق به غرب، شمال به جنوب و شبکه بزرگ‌راهی آسیایی است.
برای اجرای این پروژه ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره‌برداری از آن برای ۲۵۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

ادامه دارد…

http://tejaratava.ir/?p=15627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.