• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۹ برابری پرتفوی مستقل شرکت بیمه معلم

  • کد خبر : 73518
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
رشد ۹ برابری پرتفوی مستقل شرکت بیمه معلم

دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد:در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم ، غلامرضا حیدری کرد زنگنه در خصوص تاثیر افزایش سرمایه بیمه معلم و توازن پرتفوی در افزایش توانگری شرکت اذعان داشت :

در سالهای اخیر هیئت مدیره شرکت با بررسی شاخصهای تاثیرگذار بر سطح توانگری مالی به این نتیجه رسید که برای افزایش سطح توانگری مالی می‌تواند دو راهکار را در پیش بگیرد.

اولین راهکار: مدیریت پرتفوی بیمه گری با در نظر گرفتن سطح ریسک رشته های بیمه ای و تلاش برای افزایش فعالیت در رشته های کم ریسک بود. این مهم در برنامه‌های راهبردی شرکت در نظر گرفته شد که امیدواریم در سالهای آتی همچنان شاهد اثرات مثبت آن در شرکت باشیم.

رئیس هیئت مدیره بیمه معلم افزود: علاوه بر این موضوع، راهکار دوم که افزایش سرمایه شرکت بود نیز در دستور کار قرار گرفت و پیشنهاد هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب سهامداران رسید. می‌توان گفت هر یک از این موارد به نوبه خود سهم بسزایی در افزایش توانگری مالی شرکت داشته اند.

دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم با اشاره به تاکید نهاد نظارت بیمه ای برحرکت در مسیر تحول دیجیتال: راه‌اندازی اپلیکیشن “بامعلم”، توسعه فروشگاه آنلاین و راه‌اندازی بازدید مجازی خودرو ازجمله  اقدامات مهم برشمرد که در بیمه معلم کلید خورده است که موجب بهبود ارائه خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش مراجعه بیمه گذاران و زیان دیدگان می شود.

http://tejaratava.ir/?p=73518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.