• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

رشد ۳۶۵ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ۳۰۴ درصدی ضمانتنامه‌های صادره بانک از نظر مبلغ تا پایان مردادماه سال جاری

  • کد خبر : 62808
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
رشد ۳۶۵ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ۳۰۴ درصدی ضمانتنامه‌های صادره بانک از نظر مبلغ تا پایان مردادماه سال جاری

اداره کل اعتبارات پست بانک ایران از رشد ۳۶۵ درصدی گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و ۳۰۴ درصدی مبلغ ضمانتنامه‌های صادره بانک تا پایان مردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات، با ارزیابی ماهانه مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران، در پنج ماهه گذشته ۷۹ درصد تعهدات بانک برای صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی بر طبق اهداف کمی، پایش و پویش بانک در سال ۱۴۰۱ محقق شده است و تا پایان مردادماه بیش از پنج هزار و ۱۸۵ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ ۲۹ هزار و ۸۸۴ میلیارد ریال در شعب بانک صادر شده است که نسبت به پایان مرداد ماه سال گذشته به ترتیب ۸۶ و ۳۰۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.
همچنین در حوزه گشایش اعتبارات اسنادی داخلی نیز طی پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد و مبلغ به ترتیب ۲۸۶ و ۳۶۵ درصد رشد کرده است و از ۲۲ فقره به مبلغ ۹۹۷٫۵۵۰ میلیون ریال در پایان مرداد ماه سال گذشته به ۸۵ فقره و چهار هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال در پایان مردادماه سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۲۴ درصد تحقق عملکرد تعهدات (صادره) مطابق اهداف کمی، پایش و پویش بانک تا پایان سال در صدر مدیریت شعب استان کشور قرار دارد و مدیریت شعب استان‌های کرمانشاه و منطقه شرق استان تهران به ترتیب با ۲۱۸ و ۲۱۱ درصد در رتبه دوم و سوم کشور قرار دارند.
همچنین این گزارش می‌افزاید: تعهدات بانک، طبق اهداف کمی، پایش و پویش سال جاری در این مدت رشد ۱۱۳ درصدی را نشان می‌دهد که منطقه شرق استان تهران با ۲۸۸ درصد تحقق این هدف در رتبه نخست کشور قرار دارد و پس از آن مدیریت شعب استان‌های اصفهان و کردستان با ۲۶۹ و ۲۶۱ درصد جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
بر اساس این گزارش، مدیریت شعب شرق استان تهران ۳۳ درصد از ۷۹ درصد کل عملکرد تعهدات صادره در صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی تا پایان مردادماه گذشته را محقق کرده است و مدیریت شعب استان اصفهان و کردستان با ۲۹ و ۷/۶  درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

http://tejaratava.ir/?p=62808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.