• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

رشد ۱۱۸ درصدی پرتفوی شعبه یزد

  • کد خبر : 37302
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
رشد ۱۱۸ درصدی پرتفوی شعبه یزد

گزارشی عملکرد ۷ ماهه شعبه یزد بیمه دانا تشریح شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، مهرزاد کمالی رئیس شعبه یزد در گفتگو با خبرنگار”عصردانایی” در این خصوص گفت: باعنایت به ابلاغ برنامه تولید سال ۱۴۰۰ توسط مبادی‌ ذیربط؛ این شعبه نسبت به برنامه‌ریزی لازم جهت تحقق پرتفوی مورد انتظار با آنالیز کردن بازارهای هدف، برگزاری دوره‌های آموزش حضوری و مجازی شبکه فروش و تشکیل کارگروه بازاریابی و جلسات مدون با بیمه‌گذاران اقدام کرده و حاصل این تلاش که با همدلی خالصانه همکاران شعبه و متاثر از نقش سازنده شبکه فروش صورت پذیرفته، رشد ۱۱۸ درصدی پرتفوی در مقایسه با مدت مشابه هفت ماهه سال گذشته می باشد.

وی افزود: همچنین با رعایت ترکیب متوازن فروش، حق بیمه تولیدی این شعبه بیش از مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال با نسبت خسارت ۴۷ درصد و تحقق بودجه ۱۰۱ درصد می باشد. در ادامه این شعبه و شبکه فروش برای تحقق برنامه تولید یکساله در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی تلاش خود را با پیگیری جذب بیمه‌گذاران جدید، تسریع در پرداخت خسارت، تکریم ارباب رجوع، پیگیری وصول مطالبات و حفظ بیمه‌گذاران قبلی بکار خواهد گرفت.

کمالی در پایان از زحمات و مدیریت مدبرانه رحمانی مدیر منطقه چهار و همکاران آن سرپرستی که همراه همیشگی شعب منطقه هستند و مدیران ستادی و ارشد شرکت متبوع تشکر کرد.  

http://tejaratava.ir/?p=37302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.