• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

رشد سود ۳۸ درصدی «ارفع» در نیمه نخست ۱۴۰۱

  • کد خبر : 66509
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
رشد سود ۳۸ درصدی «ارفع» در نیمه نخست ۱۴۰۱

شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد بورسی «ارفع» در ۶ ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری به سود خالص (حسابرسی نشده) ۱۸,۴۳۵,۲۷۶ میلیون ریال دست یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افرایش ۳۸ درصدی همراه بوده است.

بر اساس آمارهای منتشره سامانه کدال، درآمدهای عملیاتی این شرکت در مدت مذکور با ۴۳ درصد رشد همراه شده و با توجه به بهای تمام شده این شرکت نسبت به درآمدهای عملیاتی، سود ناخالص آن ۱۷ درصد افزایش یافته است.

گفتنی است این شرکت به ازای هر سهم سود خالص ۱,۵۳۸ ریال محقق کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد قابل توجه ۳۸ درصدی روبرو بوده است.

همچنین شرکت آهن و فولاد ارفع در شش ماهه نخست سال جاری به سود عملیاتی ۱۸,۳۹۳,۷۴۰ میلیون ریال دست یافته که حدودا” برابر با سود عملیاتی سال ١۴٠٠ می باشد.

شایان ذکر است، فروش «ارفع» در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با افزایش ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ۶۲,۹۶۱,۹۹۰ میلیون ریال رسید. از مجموع فروش ارفع در شش ماهه نخست ۱۴۰۱، ۱۴,۴۸۸,۷۶۵ میلیون ریال مربوط به فروش صادراتی بود.

در حالی رشد سود قابل توجه «ارفع» را در شش ماهه نخست سال جاری شاهد هستیم که برخی از شرکت‌های تولیدکننده فولاد کشور در همین مدت با کاهش سود همراه بوده‌اند.

http://tejaratava.ir/?p=66509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.