• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد درآمد از تسهیلات اعطایی “وپاسار” در گزارش اَمرداد ۱۴۰۱

  • کد خبر : 62727
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
رشد درآمد از تسهیلات اعطایی “وپاسار” در گزارش اَمرداد ۱۴۰۱
بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” از گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با سرمایه ثبت شده ۱۳۱ هزار میلیارد ریال در بورس تهران توانست اَمرداد۱۴۰۱ را با ترازی مثبت از مجموع درآمد عملیاتی به دست آورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  نبض بورس، بانک پاسارگاد در گزارش منتشر شده خود در کدال، در تاریخ ۶ اَمرداد ۱۴۰۱، درآمد محقق شده خود حاصل از مجموع سپرده‌گذاری‌ها، تسهیلات اعطایی، درآمد کارمزدها را اعلام کرد که ارقام گزارش شده نشان از درآمدی مثبت در بازه زمانی اَمرداد از خود نشان می‌دهد.

گزارش منتشر شده، درآمد تسهیلات اعطایی اَمرداد۱۴۰۱ را ۳٫۴۹۰ میلیارد تومان اعلام می‌کند که این درآمد در مقایسه با جمع درآمد چهار ماه امسال، رشدی ۲۲درصدی دارد و جمع درآمد چهار ماه، رقمی معادل ۱۵٫۸۳۱ میلیارد تومان اعلام می‌شود. با این ارقام اعلامی، مجموع درآمد پاسارگاد از تسهیلات اعطایی درپنج ماهه ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۹٫۳۲۱ میلیارد تومان است.

همچنین در گزارش عملکرد یک ماهه پاسارگاد آمده است که مجموع درآمد حاصل از سپرده‌گذاری‌ها از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۱ اَمرداد۱۴۰۱ رقمی معادل ۵۱۸ میلیارد تومان محقق شده است.

درآمد حاصل از کارمزدها نیز رشد ۲۵درصدی در عملکرد یک ماهه نسبت به چهار ماهه سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد؛ این ارقام در اَمرداد برای درآمد ناشی از کارمزدها ۲۲۹ میلیارد تومان بوده در حالی‌ که جمع کارمزد چهار ماه امسال ۸۸۴ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

مجموع سود سپرده سرمایه‌گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان اَمرداد۱۴۰۱ با رشد ۲۶درصدی نسبت به جمع چهارماه سال جاری در گزارش منتشر شده است. به عبارتی این سود در عملکرد چهارماهه ۱۴۰۱ معادل ۱۲٫۳۷۹ میلیارد تومان بوده است که برای اَمرداد امسال رقمی معادل ۳٫۲۴۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود که مجموع این ارقام سود سپرده ۱۵٫۶۲۳ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.

گزارش این بانک در کدال حاکی از آن است که مانده سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی در تاریخ ۳۱ اَمرداد در دوره ۵ ماهه ۱۴۰۱ رقمی معادل ۹۲۲ میلیارد تومان بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=62727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.