• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رشد بی سابقه تولید و فروش فنرسازی زر گلپایگان از زمان تأسیس شرکت

  • کد خبر : 72385
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
رشد بی سابقه تولید و فروش فنرسازی زر گلپایگان از زمان تأسیس شرکت

مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از رشد۸۰ درصدی تولید و ۷۰ درصدی فروش این شرکت در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیور، مهدی بهرامی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شرکت فنرسازی زر گلپایگان با رویکرد افزایش تولید باکیفیت موفق شد با تولید ۳۴۸۴ تن، رکورد بی سابقه تولید خود را در نه ماهه سال جاری به ثبت برساند. 
او افزود: ثبت این رکورد از زمان تأسیس فنرسازی زر گلپایگان، رشد ۸۰ درصدی را نشان می دهد و همچنین با فروش ۳۴۶۵ تن از محصولات در نه ماهه سال جاری، نسبت به سال های گذشته از زمان تأسیس شرکت، با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است. 
بهرامی تصریح کرد: با توجه به این شرایط بیش از ۸۰ درصد از نیاز گروه سایپا علی رغم تنوع سبد محصولات پوشش داده شده و این موضوع باعث شد که در سال جاری ۲۵ نفر نیروی انسانی در شهرستان گلپایگان جذب این شرکت شوند.
او خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در این شرکت و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بنگاه های صنعتی باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، شرکت فنرسازی زر گلپایگان نیز در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام داده و به صورت کلی نیاز به واردات و استفاده از ارز را در این شرکت به صفر رسانده است و در زمینه دانش بنیان نیز اقداماتی در دست اجرا دارد که تا پایان سال جاری به نتیجه لازم خواهد رسید.
مدیرعامل فنرسازی زر گلپایگان در زمینه افزایش تولید و ارتقاء کیفیت در محصولات این شرکت، گفت: این شرکت در شاخص های تولیدی اعم از سرانه تولید، پوشش برنامه MPS اعلامی مطابق با قراردادهای جاری اولین تأمین کننده است و عمده نیاز گروه سایپا (بیش از ۸۰ درصد) توسط این شرکت تأمین می شود و در برخی از پلت فرم های خودرویی مانند شاهین، وانت نیسان، وانت پراید، خودروی کارون نیز به عنوان تنها تأمین کننده فعال است. 
بهرامی افزود: در زمینه موضوعات کیفی با توجه به استقرار و نظارت بر سیستم جامع مدیریت کیفیت در شرکت در حال حاضر شاخص های کیفی که از مهمترین آن ها می توان به شاخص PPM و OEE اشاره کرد، شرکت فنرسازی زر گلپایگان در سطح قابل قبولی قرار دارد.
او با اشاره به اینکه فنرسازی زر گلپایگان در زمینه اشتغال آفرینی و افزایش تولید در گروه سایپا به صورت فعال نقش آفرین بوده است، اظهار کرد: این شرکت در زمینه تولید قطعات سیستم تعلیق پلت فرم های جدید گروه به عنوان اولین تأمین کننده فعالیت می کند و تمامی برنامه های تولیدی زر گلپایگان برگرفته از جدول های MPS اعلامی گروه است.
بهرامی بزرگترین سرمایه زر گلپایگان را منابع انسانی این شرکت می داند و معتقد است که در کسب این موفقیت نقش نیروی انسانی و عملکرد متعهدانه آن ها اعم از کارکنان تولیدی، ستادی و پشتیبانی ستودنی است و همه پرسنل در راستای اهداف گروه سایپا نقش آفرین بوده و در زمینه اقتصاد مقاومتی از توانمندی ها و منابع داخلی نهایت استفاده شده است و کارکنان بهره وری بالایی را نشان داده اند.
مدیرعامل فنرسازی زر گلپایگان با اشاره به عوامل مؤثر در ثبت رکوردهای تولید و فروش این شرکت، مدیریت و برنامه ریزی صحیح با توجه به برنامه های اعلامی گروه، مدیریت و استفاده بهینه از منابع درون سازمانی و برنامه های جامع در این راستا، بهره گیری از ظرفیت منابع انسانی و هم راستاشدن سازمان با اهداف تعریف شده، پشتیبانی صحیح خطوط تولید اعم از خرید تجهیزات، برنامه ریزی دقیق PM در راستای جلوگیری از توقف فرآیندهای تولید، حفظ کرامت انسانی و ایجاد ارتباط مؤثر درون سازمانی و وحدت عملکرد در تمامی لایه های سازمانی را در کسب نتایج اخیر این شرکت بسیار مؤثر دانست.

http://tejaratava.ir/?p=72385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.