• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

دیدار صمیمی مدیران سیمیدکو با کارکنان و کارگران کارخانه کنسانتره سازی

  • کد خبر : 69736
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
دیدار صمیمی مدیران سیمیدکو با کارکنان و کارگران کارخانه کنسانتره سازی

مدیران بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی و روابط عمومی سیمیدکو در نشستی صمیمی با کارکنان و کارگران خط تولید کارخانه کنسانتره سازی این شرکت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، مدیران بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی و روابط عمومی سیمیدکو در نشستی صمیمی در جمع کارکنان و کارگران خط تولید کارخانه کنسانتره سازی این شرکت حضور پیدا کردند.

در این نشست صمیمی که در سالن تولید کارخانه کنسانتره سازی سیمیدکو برگزار شد، مهندس محمدرضا شفیقی مدیر بهره برداری سیمیدکو، مهندس زاوش امین زاده دزفولی مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی، مهندس سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی  این شرکت با کارکنان این واحد تولیدی دیدار و گفتگو کردند.

این نشست صمیمی که بیش از یکساعت به طول انجامید پرسنل این واحد تولیدی با طرح دغدغه ها و مشکلات خود با مدیران شرکت پاسخ مناسب را دریافت کردند.

کارخانه کنسانتره سازی سیمیدکو با ظرفیت تولید سالانه ۲٫۵ میلیون تن محصول از مجتمع کارخانجات شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) واقع در منطقه معدنی سنگان خواف استان خراسان رضوی واقع شده است.

http://tejaratava.ir/?p=69736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.