• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با دکترچایچی و تبریک روز بیمه به وی و همکارانش

  • کد خبر : 8708
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با دکترچایچی و تبریک روز بیمه به وی و همکارانش
امیر فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت، روز ملی بیمه را به وی و همکارانش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، گفتنی است، در این دیدار شهرام سلامتی معاون اجرایی، احسان طایفی مدیر روابط عمومی بیمه حکمت و سرهنگ دوم دماوندی معاون مالی و اجرایی سازمان تربیت بدنی ارتش حضور داشتند. بر این اساس رئیس سازمان تربیت بدتی آجا ضمن تبریک سیزدهم آذرماه روز ملی بیمه به دکتر چایچی و همکارانش و ابراز خرسندی از همکاری های مشترک بیمه ای از زمان تاسیس تاکنون، با اشاره به اینکه صنعت بیمه کشور بعنوان بازوی حمایتی تامین آرامش جامعه و صاحبان صنایع و سرمایه است، گفت:امروز در آزمونی بزرگ در عرصه بین المللی که شاهد فشار تحریم ها و شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور هستیم، این صنعت توانسته است در کنار دستگاه های اجرایی دیگر به خوبی ایفای نقش کند و آرامش و امنیت خاطر مردم عزیزمان را فراهم آورد.

وی افزود: به تبع آن شرکت بیمه حکمت نیز با برنامه ریزی دقیق و هوشمندسازی در حوزه خدمت رسانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران خود بویژه بازار هدف که کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معززشان هستند، تامین کننده آرامش آنها باشد.

امیر فولادی در ادامه از هیات مدیره و مدیر عامل بیمه حکمت بخاطر حمایت های مالی و معنویشان از ورزشکاران ارتشی تقدیر و تشکر نمود و با تاکید بر این موضوع که سازمان تربیت بدنی ارتش همچنان مایل به ادامه همکاری های مشترک بیمه ای در تمامی رشته ها است، عنوان کرد: به تمامی رده های تحت امر سازمان ابلاغ گردیده که با بیمه حکمت به طور کامل همکاری داشته باشند تا ارتشیان غیور میهن اسلامی در سراسر کشور بتوانند از خدمات مفید این بیمه بهره مند شوند.

در انتهای نشست مذکور دکتر چایچی عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمه حکمت ضمن تشکر از رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و تیم همراه وی بدلیل حضورشان در این بیمه، ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها بیش از پیش با جدیت تمام و پشتکار تلاشگران بیمه حکمت ادامه خواهد داشت تا هر دو مجموعه خدمتی از برکات و نعمات مالی و معنوی این همکاری بهره مند گردند.

http://tejaratava.ir/?p=8708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.