• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

دیدار اعضای انجمن برگزارکنندگان نمایشگاهی با مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب

  • کد خبر : 45585
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
دیدار اعضای انجمن برگزارکنندگان نمایشگاهی با مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب
اعضای انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب دیدار کردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، امروز اعضای انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با عباس تقدسی نژاد مدیرعامل این مجموعه دیدار کردند.
این جلسه که به منظور گشایش فصل جدیدی از فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در خصوص برگزاری رویدادهای کشوری برگزار شد و موارد متعددی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب در این دیدار اظهار داشت: یکی از سیاست‌های ما در دوره مدیریت جدید نمایشگاهی شهرآفتاب همکاری با تمامی مجریان توانمند و با سابقه کشور است تا کیفیت و کمیت برگزاری نمایشگاه ها در شهرآفتاب بیش از پیش ارتقا یابد.
تقدسی نژاد بر لزوم شبکه سازی هوشمندانه ملی در موضوع صنعت نمایشگاهی با محوریت اعضای انجمن برای تصمیم‌سازی، هماهنگی همه جانبه و اقدامات عملی در این صنعت که برخواسته از تجربه و ایده های متولیان و صاحبان واقعی آن باشد تاکید کرد.
در این دیدار اعضای انجمن برگزاری نمایشگاه ها بر لزوم همبستگی فعالان صنعت نمایشگاهی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بی نظیر شهرآفتاب تاکید کردند.
مقرر شد انجمن مربوطه در راستای توسعه همه جانبه شهر آفتاب مشارکت حداکثری و عملی داشته باشد.
همچنین بر اساس توافقات صورت گرفته جلسات مداوم اعضای انجمن و مدیرعامل شهر آفتاب برای هماهنگی انجام امور بصورت مداوم و دو هفته یکبار برقرار خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=45585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.