• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
در کنار رونمایی از دو محصول جدید این بانک؛

دیتا سنتر بانک رفاه کارگران افتتاح شد

  • کد خبر : 43098
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
دیتا سنتر بانک رفاه کارگران افتتاح شد
طی مراسمی که هم‌زمان با نهمین نشست شورای سیاست گذاری و برنامه‌ریزی تحول راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی بانک رفاه کارگران برگزار شد، دیتا سنتر این بانک توسط دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و از دو محصول جدید این بانک در حوزه خدمات الکترونیکی رونمایی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دیتا سنتر بانک رفاه که امروز افتتاح شد یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز فناوری اطلاعات کشور محسوب می‌شود و از ظرفیت فنی ویژه ای در مقایسه با مراکز مشابه برخوردار است. 
این گزارش می افزاید، «سامانه بتا» به عنوان بستری به منظور تامین اعتبار بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی و سامانه نئوبانک رفاه با نام  « فرا رفاه» نیز نوع جدیدی از بانکداری مبتنی بر فناوری های دیجیتال و هوش مصنوعی، محصولات جدید بانک رفاه کارگران هستند که در کنار افتتاح دیتاسنتر بانک مورد رونمایی قرار گرفتند و بهره‌برداری از آن رسما آغاز شد.
لازم به ذکر است، « سامانه بتا» به عنوان یکی از محصولات جدید بانک رفاه کارگران محیط و بستری است که از طریق این بانک در راستای ارائه و تعریف طرح های مختلف تسهیلاتی و حمایتی فراهم شده است. 
گفتنی است، سامانه نئوبانک رفاه با نام ” فرا رفاه ”  نیز نوعی بانک دیجیتال است که به ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان می پردازد.

http://tejaratava.ir/?p=43098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.