• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

دکتر کریمی: صنعت بیمه باید به سمت فناوری‌های نوین حرکت کند

  • کد خبر : 13151
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
دکتر کریمی: صنعت بیمه باید به سمت فناوری‌های نوین حرکت کند

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه راهی جز استفاده از فضای مجازی و فناوری های نوین در دنیای جدید امروز نیست گفت صنعت بیمه باید به سمت فناوری‌های نوین حرکت کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی روز شنبه و در دومین روز از سفر به استان خوزستان در بازدید از مجتمع خسارت بیمه ایران شهرستان اهواز افزود: بیمه ایران قطب صنعت بیمه و مایه مباهات این صنعت است.

وی ادامه داد: شرکت های بیمه درعین رقابت با هم رفیق هستند و  همواره همکاری های لازم و دقیقی دارند.

دکتر کریمی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم ضریب نفوذ بیمه را در کشور افزایش دهیم باید خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم زیرا همین ارائه خدمات خوب بزرگترین تبلیغ برای صنعت بیمه است و می تواند باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه شود.

بر اساس این گزارش در دومین روز از سفر ۴ روزه رئیس کل بیمه مرکزی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران صنعت بیمه به استان خوزستان، از مجتمع قضایی تصادفات رانندگی و امور بیمه شهرستان اهواز نیز بازدید به عمل آمد و مدیران صنعت بیمه در جریان چگونگی روند رسیدگی به مشکلات مردم در این مجتمع قضایی قرار گرفتند.

روز جمعه نیز رئیس کل بیمه مرکزی به همراه دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با استاندار خوزستان دیدار کردند و در جلسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه این استان حضور پیدا کردند.

http://tejaratava.ir/?p=13151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.