• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
در دومین روز کاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت

دو شرکت بالادستی صنعت نفت موافقت نامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 85855
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
دو شرکت بالادستی صنعت نفت موافقت نامه همکاری امضا کردند
در دومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران به عنوان دو شرکت بالادستی صنعت نفت موافقت نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این موافقت نامه که در موضوع عملیات حفاری، خدمات تخصصی و جانبی است در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شماری از مدیران ارشد به امضای مهندس عبداله عذاری اهوازی و دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل دو شرکت رسید.

در آیین امضا و مبادله این سند همکاری مهندس عذاری از مشارکت های شرکت ملی حفاری با نفت و گاز اروندان قدردانی کرد و گفت: تفاهمنامه با ملی حفاری تفاهمنامه بزرگ و باز است و توسعه همکاری ها با این شرکت در برنامه این شرکت می باشد.

دکتر گلپایگانی نیز با اشاره به همکاری شرکت ملی حفاری با شرکت نفت و گاز اروندان گفت: همکاری میان دو شرکت موجب شتاب بخشی در اجرای طرح های توسعه ای و برنامه های شرکت ملی نفت ایران خواهد شد و این شرکت آمادگی کامل برای توسعه همکاری های همه جانبه با شرکت نفت و گاز اروندان را دارد.

براساس این موافقت نامه که مدت آن پنج سال است ، شرکت نفت وگاز اروندان به عنوان کارفرما در عملیات تعمیر چاه ها و توسعه میدان های نفتی وگازی تحت سرپرستی خود نیاز به اجرای عملیات حفاری توصیفی /توسعه ای و تعمیراتی دارد و در این ارتباط شرکت ملی حفاری ایران به عنوان پیمانکار ابزار و دستگاه های حفاری و خدمات فنی آن را در اختیار داشته و متناسب با برنامه های دراز مدت کارفرما تامین لوازم ، دستگاه ها و کارکنان متخصص مورد نیاز را منظور و تامین نماید.

در این ارتباط در گام نخست اجرای عملیات حفاری دو دکل اختصاص که با نظر کارفرما قابل افزایش خواهد بود و همچنین خدمات فنی و جانبی نیز شامل سیمانکاری، راندن جداری و آستری، حفاری جهت دار، لوله مغزی سیار، مغزه گیری، مدیریت پسماند، نمودارگیری سطحی، حفاری فروتعادلی، لوله مغزی سیار، اسیدکاری و انگیزش چاه، مشبک کاری، آزمایش چاه و خدمات سرچاهی و در صورت نیاز کارفرما خدمات زمین شناسی پیش بینی شده است.

http://tejaratava.ir/?p=85855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.