• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

دومین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه‌ باران

  • کد خبر : 21786
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
دومین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه‌ باران
به مناسبت عید سعید فطر، دومین قرعه‌کشی بزرگ باشگاه مشتریان بیمه باران با حضور مدیران این شرکت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه باران،  روز یکشنبه ساعت ۱۲ به قید قرعه به مشتریان این شرکت ۲۰ جایزه ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد. همچنین همزمان با نخستین سالگرد تاسیس بیمه باران، به جوان‌ترین بیمه‌گذاران، نخستین بیمه‌گذاران و بیمه‌گذاران با بیشترین تعداد بیمه‌نامه جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

شرکت بیمه باران از بدو تاسیس با حمایت از سیاست‌های مشتری‌محور و رعایت حقوق مشتریان فعالیت‌های خود را ترسیم کرد و در ادامه این مسیر با رعایت اصل شفافیت و گزارش‌دهی مستمر تلاش کرد به این سیاست‌ها پایبند بماند.

شایان ذکر است که در راستای تکریم حقوق مشتریان، بیمه باران در نظر دارد جشنواره باشگاه مشتریان خود را به صورت فصلی تداوم ببخشد و از این فرصت جهت تقدیر از حسن نیت و اعتماد بیمه‌گذاران استفاده به عمل آورد.

مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام بیمه باران قابل مشاهده است. ضمن اینکه اسامی برندگان این قرعه‌کشی از طریق وبسایت و شبکه‌های اجتماعی بیمه باران اعلام خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=21786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.