• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

دومین دوره مسابقات سخنرانی صنعت بیمه آغاز شد

  • کد خبر : 71316
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
دومین دوره مسابقات سخنرانی صنعت بیمه آغاز شد

اینشورتاک یا سخنرانی صنعت بیمه، عنوان مسابقه ای است که برای دومین بار بناست برگزار شده و در آن حرفه ای ترین سخنرانان را شناسایی کند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، اصولاً چون بیمه محصولی فروختنی است، بنابراین این هنر شبکه فروش است که بتوانند خدمات بیمه را به متقاضیان بفروشند و ازآنجا‌که درفروش محصول بیمه‌ای، قول آینده داده می‌شود، بنابراین کمتر کسی است که با هیجان برای خرید بیمه‌نامه اقدام کند. از همین رو، این ابتکار ارائه‌دهندگان و نمایندگان فروش است که بتوانند افراد را ترغیب به خرید بیمه‌نامه کنند و بی‌تردید افزایش فروش بیمه می‌تواند به افزایش ضریب نفوذ بیمه که در کشور ما بسیار پایین است کمک شایان توجهی کند.

در این مسیر یکی از خلأهای مهمی که وجود دارد، هنر سخنوری و فن بیان است و بر این اساس، این ضرورت دیده می شود تا مهارت در شبکه فروش تقویت شود و در همین راستا رویداد مسابقه سخنرانی در صنعت بیمه پایه گذاری شده و می‌تواند به شبکه فروش در مهارت سخنوری، مذاکره و… کمک کند تا درنهایت شاهد تحولی بزرگ در شبکه فروش صنعت بیمه باشیم.
همچنین این رویداد، دستیبابی به اهدافی نظیر: «یادگیری، رقابت و ارتقاء مهارت بیان و سخنرانی ویژه همه فعالان صنعت بیمه؛ صرفه جویی در هزینه های آموزشی فعالان بیمه با تجمیع مباحث آموزشی و اساتید متخصص؛ ایجاد بانک اطلاعاتی از سخنرانی های کاربردی؛ ایجاد شبکه ارتباطی میان فعالان بیمه و زمینه سازی مباحث و گفتگوهای عمیق و موثرتر در آینده؛ استعدادیابی و به نمایش گذاشتن آن و ارتقای برند شخصی شرکت کنندگان و ایجاد زمینه های همکاری؛ آموزش شرکت کنندگان برای ارائه سخنرانی های حرفه ای در رویدادهای رسمی و بزرگ و نیز افزایش آگاهی عمومی جامعه نسبت به مقوله بیمه با ارائه سخنرانی های حرفه ای در شبکه های اجتماعی» را دنبال می کند.

یک رویداد فراشرکتی
گفتنی است، مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه که با نام اینشورتاک آغاز به فعالیت کرده، یک رویداد فراشرکتی بوده و تمام دست اندرکاران صنعت بیمه می توانند در آن مشارکت کنند.
دوره نخست این رویداد در سال ۱۴۰۰ و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان صنعت بیمه برگزار شد که در آن، شرکت کنندگان پس از گذراندن دوره آموزشی و تمرین و منتورینگ، فیلم سه دقیقه ای سخنرانی خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کردند و این فیلم ها توسط کمیته ارزیابی مشاهده و افراد برگزیده برای آموزش و آزمون مجدد به مرحله بعد معرفی شدند.
در نهایت نیز این مسابقه، ۶ برگزیده داشت که بر این اساس، علاوه بر نفرات اول تا سوم، جوایزی به بهترین محتوای ارائه شده، خلاقانه ترین اجرا و رای مردمی اهدا شد؛ این برگزیدگان از ۵ شرکت بیمه ای «سامان، پاسارگاد، تعاون، باران و ملت» بودند که نام و جایزه دریافتی شان عبارت است از:
۱- وهاب دعاچی از بیمه سامان – جایزه ۵۰میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار
۲- حسن وفایی، نماینده استان خراسان رضوی بیمه پاسارگاد- جایزه ۳۰ میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار
۳- حدیث ملک حسینی، نماینده استان مرکزی بیمه تعاون – جایزه ۲۰ میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار
برگزیده خلاق ترین اجرا: مهری طالبی از بیمه سامان- جایزه ۵ میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار
برگزیده بهترین محتوا: هادی کریمی از بیمه باران- جایزه ۵ میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار
برگزیده مردمی: محمد جواد خیر خواه نماینده بیمه ملت – ۵ میلیون تومان وجه نقد، تندیس و لوح افتخار

گام دوم، یک سخنرانی زمستانه
علاقه مندان به حضور در دومین رویداد سخنرانی بزرگ صنعت بیمه (اینشورتاک) می توانند از دی ماه ۱۴۰۱ و با مراجعه به نشانی اینترنتی insurtalk.org نسبت به ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی اقدام کنند.
گفتنی است، از نیمه دوم بهمن ماه نیز دوره های آموزشی آنلاین برگزار شده که در پایان بهمن ماه نیز، نتایج ارزیابی اولیه اعلام و دوره های آموزشی پیشرفته برگزار خواهد شد.
همچنین در نیمه دوم اسفندماه نیز فینال مسابقه برگزار شده و سخنرانان برتر سال صنعت بیمه معرفی خواهند شد.
قابل توجه است که یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، ریاست شورای سیاست گذاری این رویداد را برعهده دارد.

http://tejaratava.ir/?p=71316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.