• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دستاوردهای فولاد مبارکه در تاریخ ماندگار خواهد شد/ در آینده می توانیم به دانش تولید فولاد زنگ‌نزن به دست فرزندان این مرز و بوم افتخار کنیم

  • کد خبر : 83458
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۳
دستاوردهای فولاد مبارکه در تاریخ ماندگار خواهد شد/ در آینده می توانیم به دانش تولید فولاد زنگ‌نزن به دست فرزندان این مرز و بوم افتخار کنیم

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: دستیابی به دانش تولید محصولاتی نظیر فولاد زنگ‌نزن به دست فرزندان این مرز و بوم مایه افتخار است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران تولید ورق زنگ‌نزن ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن روز کارگر اظهار کرد: معمولاً در هفته و روز کارگر صحبت‌ها از دریچه نگاه به کارگران مطرح می‌شود و بیشتر به جنبه‌های کارگری به این موضوع پرداخته می‌شود اما امروز قصد داریم از جنبه کار به این موضوع نگاه کنیم.

وی گفت: طبق روایاتی که به ما رسیده به‌خاطر کار است که کارگر، در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله به‌شمار می‌رود که به همین خاطر باید فرهنگ کار و تولید در جامعه نهادینه شود. در گذشته نیز به این صورت بوده که وقتی نوزادی را نام‌گذاری می‌کردند؛ هویت او را بنا می‌نهادند. نام‌خانوادگی نیز بعدها به این هویت اضافه شد که در ابتدا این هویت با شغل افراد عجین شده بود و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت کار و تأثیر آن در زمینه هویت‌بخشی کار و مشاغل به افراد است که این موضوع نه تنها در ایران بلکه در فرهنگ بسیاری از کشورهای دیگر نیز دیده می‌شود.

ثبت افتخاراتی چشمگیر به دستان جوانان ایران در فولاد مبارکه

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: در آینده می‌توانیم به این افتخار کنیم که فرزندان همین مملکت توانستند به دانش تولید فولاد زنگ‌نزن برسند و آن را به تولید انبوه برسانند. نه تنها ارزش این محصول بلکه بسیاری از محصولات دیگری که در فولاد مبارکه تولید شده، نقش مهمی را در صنعت کشور ایفا نموده و آیندگان این موضوع را بیشتر درک نموده و نقش آن را در خودکفایی و تأثیر آن را صنعت کشور بررسی خواهند کرد.

کارکنان فولاد مبارکه به‌عنوان مهم‌ترین نقش‌آفرینان اصلی در این زمینه این شغل را با افتخار و آگاهی انتخاب نموده و در طول سال‌های فعالیت خود به کشور خود خدمت می‌کنند و این خدمات را رسالت و ماموریت خود می‌دانند.

فولاد مبارکه امروز به دنبال تولید افتخار و امید در جامعه است/ مبارزه در برابر سختی‌های تولید به هویت کارکنان فولادمبارکه تبدیل شده است

وی خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه امروز به دنبال تولید افتخار و امید در جامعه بوده تا کشور را سربلند کند و مبارزه در برابر مشکلات و سختی‌های تولید، امروز به هویت کارکنان فولادمبارکه تبدیل شده است. در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد این هستیم که اتفاقات خوبی در سال گذشته نظیر رکوردآفرینی‌های مختلف، راه‌اندازی واحد VD-VOD به دستان جوانان همین مرز و بوم اتفاق افتاد.

طیب‌نیا تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز این موفقیت‌ها بیش از موفقیت‌های سال قبل به دست کارکنان گروه فولادمبارکه به‌دست آید و این فرصت را مغتنم می‌دانم و از همین‌جا دست همه این عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

افزایش کمی و کیفی تولید در مجتمع فولاد سبا با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود

محمود محمدی فشارکی مدیر مجتمع فولاد سبا در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران تولید ورق زنگ‌نزن اظهار کرد: مجتمع فولاد سبا در سال ۱۴۰۱ دستاوردهای خوبی را به ثبت رساند و با تدابیری که اندیشیده شده به دنبال افزایش تولید خود با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

وی گفت: این تدابیر در قالب پروژه‌هایی پیشنهاد شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجراست که در این صورت می‌توانیم تولید محصولات جدیدی را در مجتمع فولاد سبا شاهد باشیم.

سال ۱۴۰۱، سال افتخارآفرینی مجتمع فولاد سبا

محمدی فشارکی افزود: طی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، رشد تولید در فولاد سبا محسوس بوده و از نظر کیفی نیز با توجه به ریومپ‌ها و سایر اقداماتی که انجام شده، علی‌رغم محدودیت‌های انرژی شاهد رشد کیفی محصولات در این مجتمع بودیم.

مدیر مجتمع سبا افزود: درصد کیفی هدف‌گذاری شده در فولادسبا، چیزی فراتر از اعدادی است که طراحان فولاد سبا آن را تعیین کرده اند و امیدواریم به‌زودی به آن دست یابیم. دستاورد دیگر، مجموع رکوردهایی است که علی‌رغم محدودیت‌ها در زمینه تولید آهن اسفنجی و محصولات گرم به‌دست آمد. همچنین در این مجتمع اتفاق خوبی که در سال ۱۴۰۱ افتاد؛ تولید محصولات جدیدی نظیر فولاد زنگ‌نزن، فولاد الکتریکی و… بود که این موضوع جای افتخار برای کشور دارد.

استراتژی تحول سبد محصولات فولاد سبا در سال ۱۴۰۲ نیز دنبال می شود

وی خاطر نشان کرد: یکی از استراتژی‌هایی که در دستور کار فولاد سبا قرار گرفته است؛ استراتژی تحول سبد محصولات بوده که در سال ۱۴۰۲ نیز به مثل سال‌های گذشته با جدیت دنبال می‌شود. هدف امسال رسیدن به تولید ۸۰ محصول جدید است که بسیاری از این محصولات در صنایع کاربردی بوده و مورد نیاز کشور است.
شایان ذکر است در انتهای این مراسم با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران فولاد مبارکه، از دست‌اندکاران تولید فولاد زنگ‌نزن در مجتمع فولاد سبا تجلیل شد.
همچنین در حاشیه این مراسم سالن آمفی‌تئاتر و سالن ورزشی مجتمع فولاد سبا با حضور مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و معاونین این شرکت افتتاح شد.

http://tejaratava.ir/?p=83458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.