• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

در پنجمین جشنواره صنعت سلامت محور؛ مدیرعامل ایمپاسکو عنوان «حامی سلامت» دریافت کرد

  • کد خبر : 77590
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
در پنجمین جشنواره صنعت سلامت محور؛ مدیرعامل ایمپاسکو عنوان «حامی سلامت» دریافت کرد

در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «صنعت سلامت محور» مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با کسب عنوان «حامی سلامت» مورد تقدیر قرار گرفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، پنجمین جشنواره صنعت سلامت محور روز گذشته (یکشنبه اول اسفند ۱۴۰۱) در حوزه صنعت و معدن و با حضور شرکت‌های معدنی، صنعتی، پتروشیمی و داروسازی مسئولیت پذیر در حوزه سلامت، توسط انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این جشنواره که با رویکرد ارتقای سلامت محصولات، خدمات و معرفی برند‌های سلامت محور برگزار شد، به دنبال بهبود نظام سیاست گذاری و برنامه ریزی ارتقای سلامت در سطح کلان کشور است و بر همین اساس و با هدف ارتقای سطح سلامت تعدادی از شرکت‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

مجتمع معدنی سرب و روی انگوران موفق به کسب نشان بلورین این همایش شد.

بخشی از اهداف طرح علمی و آموزشی صنعت سلامت شامل ارتقای علمی سلامت و بهداشت در بخش صنایع معدنی و معادن کشور، بهبود و توسعه فرآیندهای سلامت محور در صنایع داخلی و استراتژیک کشور، ارزیابی اعتباربخشی و رتبه بندی صنایع کشور و اعطای نشان صنعت سلامت محور و… عنوان شده است.

گفتنی است فرآیند علمی و آموزشی صنعت سلامت محور با شعار «سلامت محوری، فرهنگ سازمانی، توسعه پایدار» در تلاش است تا سلامت محوری را در فرهنگ و سیاست‌های سازمانی به عنوان یک اصل اساسی و با هدف توسعه پایدار در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در مرکز توجه قرار داده و با هم افزایی و همراهی متولیان امر و در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، مبنی بر دستیابی به بالاترین طیف سلامت در جامعه، گامی موثر در مسیر اعتلای سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه بردارد.

http://tejaratava.ir/?p=77590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.