• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

در مهر ماه سال جاری رقم خورد/شناسایی درآمد قابل توجه صدور بیمه نامه در بیمه ملت

  • کد خبر : 68161
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
در مهر ماه سال جاری رقم خورد/شناسایی درآمد قابل توجه صدور بیمه نامه در بیمه ملت

مرور کارنامه بیمه ملت در شش ماهه نخست سال جاری عملکردی حاکی از افزایش درآمد حق بیمه است که با ترکیب بهینه پرتفوی همراه بوده است.

 شرکت بیمه ملت از عملکرد نیمه نخست خود در سال ۱۴۰۱ گزارش داد.

این شرکت بیمه ای تا پایان شهریور ماه سود خالصی معادل ۵۲ میلیارد تومان شناسایی کرد که ۱۴ میلیارد تومان آن در بهار و ۳۸ میلیارد تومان در فصل تابستان (۱۷۱ درصد رشد نسبت به بهار) شناسایی شده است.

لازم بذکر است، درآمد حق بیمه ناخالص افزایش ۵۴ درصدی نسبت به دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ را شاهد بود.

این گزارش حاکی است، میانگین درآمدهای بیمه ای شرکت افزایش ۳۱ درصدی داشت.

در بحث درآمد ناشی از صدور بیمه نامه نیز بیمه ملت در مهر ماه ۴۸۹ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرد که نسبت به ماه های قبل در سال جاری با افزایش قابل توجهی همراه شده است؛ به این ترتیب تا پایان مهر ماه سال جاری این شرکت موفق به شناسایی ۱٫۶۹۲ میلیارد تومان درآمد شد که مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل حاکی از رشد ۱۴ درصدی درآمد حق بیمه در دوره مورد بررسی است.

نگاهی به سبد پرتفوی بیمه ملت در بازه زمانی یاد شده نشان می دهد، با مدیریت ریسک مناسب سهم رشته های بیمه شخص ثالث خودرو و درمان کمتر از ۵۰ درصد پرتفوی را شامل شده اند.

به نظر می رسد، بیمه ملت با بنیه مالی و فنی مطلوب و هدف گذاری های جدید در دوره مدیریتی اخیر می تواند تا پایان سال به اهداف تعیین شده دست یاید و نقطه های هدف گذاری شده را محقق کند.

ریسک نیوز

http://tejaratava.ir/?p=68161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.