• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

در استخراج مجموع معادن ۷۸۱ درصد پیشرفت داشته ایم

  • کد خبر : 74026
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
در استخراج مجموع معادن ۷۸۱ درصد پیشرفت داشته ایم

مدیر مجتمع خراسان جنوبی از پیشرفت ۷۸۱ درصدی استخراج معادن این مجتمع طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علیرضا جلالیان مدیر مجتمع خراسان جنوبی در این باره گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ در مجموعه معادن این مجتمع ۱۲ هزار و ۷۳۰ تن عملیات استخراج انجام شد که این رقم در ۹ ماهه سال جاری به ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ تن رسید که بیانگر پیشرفت ۷۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

جلالیان همچنین عنوان کرد: در عملیات باطله‌برداری هم نسبت به ۹ ماهه سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم و با ثبت ۱ میلیون و ۴۵۴ هزار تن باطله‌برداری، نسبت به ۹ ماهه ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

مدیر مجتمع خراسان جنوبی ادامه داد: تا پایان ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به برنامه تولید سالانه افزایش ۱۶ درصدی و نسبت به برنامه ۹ ماهه در تولید شمش طلا افزایش بیش از ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

وی همچنین درباره استخراج از معدن هیرد بیان کرد: در برنامه ۹ ماهه برای استخراج از این معدن ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که در مدت ۹ ماهه به رقم قابل توجه ۱۰۴ هزار و ۷۰۶ تن دست یافتیم که ۵۵ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه و ۱۶ درصد افزایش نسبت به برنامه استخراج سالانه داشته است.

جلالیان درباره برنامه استخراج ۹ ماهه معدن ملوند نیز توضیح داد: بر اساس استخراج ۱۰ هزار تن تا پایان سال برنامه استخراج ۹ ماهه، ۷هزار تن بوده که تا پایان آذر ماه به ۷هزار و ۴۰۰ تن رسید و بیانگر افزایش ۵.۶ درصدی نسبت به برنامه استخراج ۹ ماهه است.

http://tejaratava.ir/?p=74026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.