• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

درهای اتحادیه به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است / ضروت ورود شرکت دانش بنیان‌ به عرصه تولید قطعات خودرو

  • کد خبر : 56750
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
درهای اتحادیه به روی شرکت‌های دانش‌بنیان باز است / ضروت ورود شرکت دانش بنیان‌ به عرصه تولید قطعات خودرو

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه اتحادیه تعمیرکاران خودرو از حضور شرکت های دانش بنیان برای همکاری استقبال می کند ،افزود : درهای اتحادیه بر روی شرکت های دانش‌بنیان باز است و ما آماده هستیم از دانش و توانمندی های شرکت های دانش‌بنیان برای اطلاع رسانی ، خدمات و تولید استفاده کنیم.

نخستین دوره نمایشگاه « اتومکانیک سپاس» با حمایت ۱۹ اتحادیه و انجمن خودرویی برای اولین بار در سالن نمایشگاهی هتل المپیک تهران برگزار شد.هدف از برگزاری این نمایشگاه تاکید بر توجه به استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و کالاهای دارای اصالت و شناسنامه دار است. اتحادیه ها و انجمن های حامی و برگزار کننده نمایشگاه بنا دارند پس از برگزاری این نمایشگاه تشکلی فراگیر در سطح ملی با حضور تمام ذینفعان عرصه تولید ، تامین ، توزیع و خدمات خودرویی تاسیس کنند.

علیرضا نیک آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در گفت و گو با خبرنگار تجارت آوا ،هدف از برپایی اولین دوره نمایشگاه اتومکانیک سپاس گفت: هدف ما از برگزاری نمایشگاه این است که زنجیره تولید ، توزیع و مصرف کننده سر یک میز بنشینند و با اجماع نظر، مشکلات پیش رو را حل کنند.
وی با گلایه از عدم حضور برخی از شرکت ها که پیش از برپایی نمایشگاه اعلام حضور کرده بودند، گفت : زمانی که موضوع برپایی نمایشگاه مطرح شد ، تعدادی از قطعه سازان استقبال کردند و قول حضور دادند اما امروز و در مراسم افتتاحیه شاهد عدم حضور آن ها بودیم .
نیک آئین  با بیان اینکه نمایشگاه های این چنینی در بسیاری از کشورها دنیا با حضور پر قدرت شرکت ها برگزار می شود ، افزود :  دلیل  حضور پر رنگ شرکت ها این است که افراد حاضر با هدف اصلی نمایشگاه که برگزاری کلاس های آموزشی و تبادل نظرات برای ارتقای کیفیت محصولات است ، آشنا هستند .
وی ادامه داد : این عدم حضور در کشور ما  شاید نشان آن باشد که شرکت ها با هدف اصلی برگزاری این گونه نمایشگاه ها آشنا نیستند . البته ما قدردان  شرکت های حاضر و البته شرکت هایی که حضور نیافتند هستیم و امیدواریم که در نمایشگاه سال آینده «اتومکانیک» حضور پیدا کنند .
نیک آئین اظهار داشت : با حضور شرکت ها در این گونه نمایشگاه ها بسیاری از مشکلات دانش فنی در صنف مکانیک حل خواهد شد  ، چون مصرف کننده نهایی که مکانیک هستند با تولید کننده سر میز مذاکره می نشیند ، به این ترتیب بسیاری از تست های میدانی و مشکلات مربوطه به آن ها  در گفت و گوهای کاری نمایشگاه حل خواهد شد که این موضوع دستاورد بزرگی دارد .
وی با اشاره به اینکه اتحادیه تعمیرکاران خودرو از حضور شرکت های دانش بنیان برای همکاری استقبال می کند ،افزود : درهای اتحادیه بر روی شرکت های دانش‌بنیان باز است و ما آماده هستیم از دانش و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای اطلاع رسانی ، خدمات و تولید استفاده کنیم.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تصریح کرد : ما با برگزاری این نمایشگاه امیدواریم  بتوانیم  کالای با اصالت و با کیفیت را به صاحبان خودرو، شبکه توزیع و تعمیرکاران خودرو معرفی کرده و گامی بزرگ در به انزوا کشیدن کالای تقلبی برداریم .
وی تاکید کرد : در واقع این نمایشگاه قرار است ارتباط مستمری میان تعمیر کار به عنوان مصرف کننده تخصصی و تولید، بازرگان و توزیع کننده برقرار کند. ما امیدواریم با همیاری و همفکری به نتایجی بزرگی در این خصوص دست پیدا کنیم.

گفتنی است اولین نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»  ساعت ۳ بعداز ظهر امروز چهارشنبه ۸ تیرماه افتتاح شد و تا روز ۱۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ برای بازدید عمومی دایر خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=56750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.