• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
رئیس سازمانی بازرسی استان در دیدار با گرشاسبی:

خط قرمز پتروشیمی ایلام تولید باشد

  • کد خبر : 87309
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
خط قرمز پتروشیمی ایلام تولید باشد
مالک روشنی رئیس سازمان بازرسی استان ایلام در دیدار با سیدغلامحسن‌گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: خط قرمز در مجتمع پتروشیمی ایلام با توجه به شعار سال ودر راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تولید پایدار باشد.


روشنی ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه پتروشیمی ایلام قطب صنعتی و افتخار استان است افزود:نقش کلیدی این مجتمع عظیم صنعتی با مزیت‌های اشتغال و سودآوری برای استان و کشور باید به گونه ای باشد که برای مردم نقش و جایگاه آن مشهود باشد.‌
وی کسب رضایت‌مندی مردم منطقه را اولویت مدیران این شرکت عنوان کرد و ادامه داد:مسئولین شرکت پتروشیمی ایلام تکلیف سنگینی در قبال مردم دارند.
روشنی در ادامه بر داشتن انضباط مالی و شفافیت و همچنین مدیریت منابع تاکید کرد .
سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار با اشاره به مفاهیم شعار سال و امر مهم تولید اظهار داشت:مقام معظم رهبری در چند سال اخیر شعار سال را «تولید» نام‌گذاری فرموده‌اند که نشان از اهمیت تولید در کشور دارد.
گرشاسبی در‌ ادامه افزود:طولانی شدن روند احداث مجتمع پتروشیمی ایلام یکی از دلایل بالا رفتن ریسک سرمایه‌گذاری در این شرکت بود.
وی معضل کمبود خوراک و دریافت خوراک با ۵۲ درصد ظرفیت از پالایش گاز را یکی از مشکلات مهم این مجتمع عنوان کرد و افزود:با نوآوری کارشناسان و مدیریت ریسک ،تامین خوراک از طریق تانکر صورت می‌گیرد.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام بیان داشت:این شرکت علی‌رغم وجود مشکلات با همت ، ابتکار و تلاش کارشناسان داخلی راه‌اندازی شده است.

http://tejaratava.ir/?p=87309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.