• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

خط تولید و مراکز تحقیقاتی شش شرکت حوزه فناوری اطلاعات و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام افتتاح میشود

  • کد خبر : 61834
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خط تولید و مراکز تحقیقاتی شش شرکت حوزه فناوری اطلاعات و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام افتتاح میشود
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شش شرکت حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به بهره برداری می رسد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، دوشنبه هفتم شهریور ماه و در ششمین روز از هفته دولت و با حضور دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این شرکت ها در منطقه فعالیت های تولیدی و تحقیقاتی خود را آغاز خواهند کرد.

🔺این واحدهای تولیدی و صنعتی در زمینه تولید تلفن های همراه، لوازم جانبی رایانه، تولید پایانه های فروش آنلاین بی سیم و با سیم و صندوق فروشگاهی دیجیتالی، دستگاه های خودپرداز و تولید تجهیزات مخابراتی ، تولید سرور و شبکه سوئیچ فعال خواهند بود.

🔺با راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام زمینه اشتغال زایی برای نزدیک به ۱۰۰۰نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

🔺برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و ۱۲ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی-ریالی توسط بخش خصوصی انجام شده است.

🔺همچنین در این مراسم، قرارداد واگذاری ۱۳۲ هزار متر مربع زمین برای واگذاری به ۲۵ شرکت سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منعقد و اعطا میشود.

🔺همچنین در پایان نیز وزیر ارتباطات نشستی با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و فعالین حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=61834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.