• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1
وزیر اقتصاد:

خدمات صندوق تامین خسارت‌های بدنی پشتیبان صنعت بیمه است

  • کد خبر : 58372
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
خدمات صندوق تامین خسارت‌های بدنی پشتیبان صنعت بیمه است
وزیر امور اقتصادی و دارایی عملکرد و خدمات صندوق تامین خسارت‌های بدنی را به عنوان پشتیبان صنعت بیمه دانست و گفت: صندوق باید به عنوان یک نهاد ارزش آفرین به افزایش رضایتمندی مردم از طریق ارائه خدمات سریع و قانونی گام بردارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، «سیداحسان خاندوزی» در مجمع عمومی سالانه صندوق تامین خسارت‌های بدنی، با تاکید بر ضرورت حفظ چابکی ساختار صندوق تامین خسارت‌های بدنی و تقویت انضباط مالی، تاکید کرد: تسریع و تسهیل در ارائه خدمت رسانی در این صندوق ضروری است.
وی با اشاره به عملکرد موفق صندوق در سال‌های گذشته، خواستار تداوم برنامه‌های صندوق در زمینه هوشمندسازی فرآیندها در خدمت از طریق ایجاد و طراحی سامانه های الکترونیک شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر مولدسازی دارایی ها و منابع صندوق به مثابه یک نهاد پویا و کارآمد، بر هم افزایی و تعامل بیشتر با دستگاه های متولی کاهش تصادفات و انجام و اجرای تکالیف مقرر قانونی تاکید کرد.
در این نشست، صورت های مالی و عملکرد صندوق تامین خسارتهای بدنی که قبلا به تایید سازمان حسابرسی رسیده بود به تصویب اعضای مجمع عمومی صندوق رسید.

http://tejaratava.ir/?p=58372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.