• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حمایت ۳۵۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع تولید ی خوراک دام و طیور سپاهان دانه پارسیان

  • کد خبر : 12957
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
حمایت ۳۵۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع تولید ی خوراک دام و طیور سپاهان دانه پارسیان
مکمل های خوراک دام و طیور ترکیباتی هستند که به منظور رفع کمبودهای غذایی و هضم و جذب بهتر ترکیبات جیره پایه، در پرورش دام و طیور استفاده می شوند. یکی از برندهای برتر تولید کننده خوراک دام و طیور کشور مجتمع تولیدی سپاهان دانه پارسیان است که با دارا بودن خطوط تولید مدرن کنسانتره، پلت و مکمل های غذایی یکی از برترین و مجهزترین مجتمع های تولیدی و تحقیقاتی در زمینه تولید خوراک دام و طیور در خاورمیانه به شمار می رود و بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات 350 میلیارد ریالی به مجتمع تولیدی سپاهان دانه پارسیان، گامی دیگر در حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال برداشته است.

مکمل های خوراک دام و طیور ترکیباتی هستند که به منظور رفع کمبودهای غذایی و هضم و جذب بهتر ترکیبات جیره پایه، در پرورش دام و طیور استفاده می شوند. یکی از برندهای برتر تولید کننده خوراک دام و طیور کشور مجتمع تولیدی سپاهان دانه پارسیان است که با دارا بودن خطوط تولید مدرن کنسانتره، پلت و مکمل های غذایی یکی از برترین و مجهزترین مجتمع های تولیدی و تحقیقاتی در زمینه تولید خوراک دام و طیور در خاورمیانه  به شمار می رود و  بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیارد ریالی به مجتمع تولیدی سپاهان دانه پارسیان، گامی دیگر در حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال برداشته است.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این مجتمع با ظرفیت تولید۶۰۰هزار تن در سال و ظرفیت اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در زمینی به مساحت ۹۶۰۰متر مربع در استان اصفهان در شهرک صنعتی مبارکه واقع شده است. از محصولات این مجتمع تولیدی می توان به مکمل های خوراک دام،طیور و آبزیان، کنسانتره خوراک دام و طیور و پیش مخلوط آن و مکمل معدنی طیور اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی در راستای تامین مالی تولیدکنندگان بخش دامپروری و تامین سرمایه درگردش صنایع وابسته به این بخش، با اعطای تسهیلات به مبلغ۳۵۰ میلیارد ریال به کارخانه سپاهان دانه پارسیان، به عنوان  بانک حامی تولید،اشتغال و کارآفرینی ایفای نقش کرده است.

شایان ذکر است از افتخارات شرکت سپاهان دانه پارسیان می توان به  برگزیده به عنوان کارخانه برتر خوراک دام،  دارای گواهینامه بین المللی GMP+،  ، برگزیده به عنوان یکصد برند برتر دارای نشان ملی استاندارد، دارای گواهینامه ثبت اختراع در سال۹۷،  برگزیده به عنوان کارافرین برتر ملی و  برگزیده به عنوان برترین کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان اشاره کرد.

http://tejaratava.ir/?p=12957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.