• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

حمایت بانک مسکن از مراکز خیریه آموزشی در چارچوب مسوولیت اجتماعی

  • کد خبر : 51314
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
حمایت بانک مسکن از مراکز خیریه آموزشی در چارچوب مسوولیت اجتماعی

مدیرعامل بانک مسکن به همراه عضو هیات مدیره بانک، در مهمانی ضیافت افطار دانش‌آموزان مجتمع خیریه آموزشی فرهنگی حسان شرکت کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، طی مراسمی دکتر محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن به همراه دکتر سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک در ضیافت افطار مجتمع آموزشی فرهنگی حسان واقع در شهرستان پاکدشت شرکت کردند.
این مجتمع خیریه جزو موقوفه‌هایی است که با نیت خدمت به ایتام و کودکان بدسرپرست تاسیس شده است.
سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک مسکن در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در خصوص جزئیات این بازدید گفت: در سالروز میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت امام حسن مجتبی (ع) توفیق شد همراه با مدیرعامل محترم بانک از مرکز آموزشی فرهنگی حسان در شهر پاکدشت بازدیدی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه حدود ۵۰ درصد دانش‌آموزان این مجتمع، ایتام و مابقی کودکان کم برخوردار، بی‌سرپرست یا دارای مشکلات حاد خانوادگی هستند، افزود: در این بازدید از نزدیک در جریان فرآیندهای آموزشی و پرورشی این مجموعه فاخر در شهرستان پاکدشت قرار گرفتیم.
عضو هیات مدیره بانک مسکن افزود: این مجموعه، هم به لحاظ سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری شرایط بسیار مساعد و مناسبی را برای این دانش آموزان فراهم کرده و شجره طیبه‌ای را بنا کرد‌ه‌اند که به امید خدا حاصل آموزش و پرورش و تربیت درست و صحیح این قشر بسیار راهبردی و مهم که ترسیم کننده آینده کشور هستند، مطلوب و درجهت رشد و تعالی جامعه خواهد بود.
دکتر فاضلیان ادامه داد: ظواهر و باطن کار نشان می‌دهد که این تلاش‌ها توانسته به نتیجه برسد و در حال حاضر، بخشی از فارغ التحصیلان این مجتمع آموزشی که از ابتدایی تا دبیرستان هستند، توانسته‌اند در بهترین دانشگاه‌ها قبول شوند و برخی از آن‌ها امروز در این مجتمع مشغول به کار هستند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن با تاکید بر اینکه، همنشینی با ایتام فضای معنوی و روحانی خاصی را حکم فرما کرد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در محضر این عزیزان و مسوولان گرانقدر و معلمان بزرگوارشان توفیق مصاحبت و همنشینی حاصل شد و از حضور خالصانه و دارای حس الهی و معنوی این فرزندان بهره بردیم.
دکتر فاضلیان با بیان اینکه بانک مسکن در چارچوب تلاش‌های پیشین خود در چارچوب مسوولیت‌های اجتماعی، کمک به کودکان کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: مبلغی برای تک تک دانش آموزان این مجتمع آموزشی در نظر گرفته بودیم که تقدیم شد؛ ضمن اینکه، در آینده نیز خدمات و تسهیلات بانکی برای این قشر از جامعه در چارچوب قوانین در نظر گرفته می‌شود که در اختیار این مرکز و مراکز مشابه قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این روال کاملا در بانک مسکن تثبیت شده است و بانک خود را متعهد می‌داند تا در چارچوب مسوولیت‌های اجتماعی هر نوع کمکی که به توسعه علمی و معرفتی کودکان کار، ایتام و قشرهای کم برخوردارمنتج شود، انجام دهد.

http://tejaratava.ir/?p=51314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.