• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

حمایت بانک رفاه کارگران از تولید و اشتغال در کشور

  • کد خبر : 60183
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
حمایت بانک رفاه کارگران از تولید و اشتغال در کشور
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لـله گانی طی سخنانی در نشست مشترک با مهندس رخصتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان که در محل این شرکت برگزار شد با برشمردن خدمات و طرح های بانک در زمینه های مختلف، گفت: بانک رفاه کارگران از بانک های پیشرو در حوزه خدمات ارزی به شمار می رود و این ظرفیت وجود دارد که با ارائه تخفیف در کارمزد و متناسب با قوانین و مقررات بانک مرکزی، حواله های ارزی مربوطه را برای شرکت ذوب آهن اصفهان صادر کند.

وی از امکان سرمایه گذاری مشترک این بانک و شرکت ذوب آهن اصفهان در پروژه های صنعتی خبر داد و گفت: این مشارکت می تواند مستقیماً توسط بانک رفاه و یا شرکت های تابعه بانک انجام شود.
دکتر لـله گانی با اشاره به شعار سال « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، خاطر نشان ساخت: بانک رفاه کارگران در راستای تحقق اهداف شعار سال از برنامه های توسعه ای واحد های تولیدی از جمله شرکت ذوب آهن اصفهان که با به کارگیری ظرفیت های دانش بنیان و نو آورانه توانسته است به توانمندی های قابل توجهی دست پیدا کند، حمایت می کند. 

مهندس رخصتی، مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان نیز طی سخنانی در این نشست با قدردانی از حمایت های بانک رفاه کارگران از این شرکت، تصریح کرد: امیدواریم با تقویت همکاری ها بتوانیم بیش از گذشته فعالیت های شرکت را توسعه بخشیم.

وی افزود: بانک رفاه کارگران و شرکت ذوب آهن اصفهان هر دو جزو خانواده بزرگ سازمان تأمین اجتماعی هستند و ضروت دارد تا این همکاری ها توسعه یابد. این بانک همواره پشتیبان و همیار شرکت ذوب آهن اصفهان بوده است که شایسته قدردانی است.
لازم به ذکر است مدیر عامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه در ادامه از خطوط تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید به عمل آوردند.

http://tejaratava.ir/?p=60183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.