• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

حمایت از مشتریان، بخشی از فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه

  • کد خبر : 59556
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
حمایت از مشتریان، بخشی از فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه

طی جلسه‌ای مشترک با حضور مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه و سندیکای لوله و پروفیل، راهکارهای حمایت حداکثری از مشتریان فولاد مبارکه موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد گفت: طی این جلسه شرایط ایجادشده در بازار محصولات فولادی تخت و همچنین مشکلاتی که نوسان قیمت‌ها می‌تواند برای مشتریان فولاد مبارکه و تمامی شرکت‌های زنجیره فولاد ایجاد کند، موردبررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین نظرات اعضای سندیکای لوله و پروفیل مبنی بر چالش‌های موجود برای تأمین اعتبار اسنادی و همچنین زیان‌هایی که بابت کاهش قیمت در چند ماه گذشته به این گروه مشتریان فولاد مبارکه واردشده مطرح شد.
به گفته تاجمیر ریاحی انتظار مشتریان لوله و پروفیل از فولاد مبارکه این است که با کاهش عرضه و کنترل قیمت از کاهش بی‌رویه بیشتر قیمت‌ها در شرایط فعلی جلوگیری به عمل آید تا این مشتریان بتوانند ورق‌های خریداری‌شده خود را با خسارت کمتری به کالای نهایی تبدیل و عرضه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: بنا بر اظهارات اعضای این سندیکا در صورت تداوم این شرایط بسیاری از شرکت‌های این گروه از مشتریان با خطر ورشکستگی و تعطیلی مواجه خواهند شد ،ضمن این‌که در صورت عدم تأمین اعتبار اسنادی در بانک‌ها مشکلاتی برای فولاد مبارکه و عدم خرید از شرکت و سایر زنجیره‌های حوزه به وجود خواهد آمد.
مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه تصریح کرد: این شرکت براساس فرهنگ سازمانی شکل گرفته در آن تمامی تلاش خود را برای حمایت از مشتریان به کار خواهد گرفت و طی درخواست‌هایی از وزارت صمت تقاضای کاهش عرضه محصولات خود از ۴۰۰ هزار تن به ۲۷۰ هزار تن را نموده است. فولاد مبارکه همچنین تقاضای برداشتن الزامات قبلی بورس کالا جهت کنترل قیمت‌ها تا سقف جهانی را مطرح نموده است تا این امکان حاصل شود که قیمت‌ها روند نزولی کندتری را در بازار داشته باشند.
وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: فولاد مبارکه و سندیکای لوله و پروفیل به‌صورت متفق‌القول حمایت حداکثری از وزارت صمت را مطرح نموده‌اند و انتظار دارند در راستای حمایت هرچه بیشتر از زنجیره فولاد علاوه بر راهکارهای فوق از واردات و دامپینگ محصولات فولادی توسط شرکت‌های خارجی جلوگیری به عمل آید.

http://tejaratava.ir/?p=59556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.