• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمایت از شرکت های دانش بنیان، مهمترین هدف حضور بانک در نمایشگاه رویداد «هم ‌افزایی مدیریت ایران»

  • کد خبر : 58855
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
حمایت از شرکت های دانش بنیان، مهمترین هدف حضور بانک در نمایشگاه رویداد «هم ‌افزایی مدیریت ایران»

بانک ملی ایران در جهت حمایت از طرح‌های دانش بنیان و فناور در زیست ‌بوم نوآوری کشور در سال « تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» با حضور در نخستین نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران» آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از طرح ها و شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران برای رشد و توسعه مسیر ناهمواری را گذرانده اند اما طی سال های اخیر با وجود حمایت هایی که شدند، مسیر دانش‌بنیان شدنشان تسریع و تسهیل یافت.
این مسیر ناهموار ادامه داشت تا این که با آغاز دولت سیزدهم حمایت از این شرکت‌ها رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفت و بستر ورود ابزارهای مالی بانک ها برای حمایت از شرکت‌های ایرانی به موضوع دانش‌بنیان آماده شد.
برای نمونه بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مالی زیست‌بوم نوآوری کشور در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان  «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است در جهت کمک و تسهیل امور طرح‌های دانش بنیان و فناور که مشغول تحقیق و تولید هستند، تمامی خدمات بانکی از جمله پرداخت تسهیلات ویژه، تامین مالی، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و سایر خدمات بانکی و مالی را ارائه می دهد.
این بانک با محور قرار دادن حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در سیاست ها و برنامه های خود با
ساز و کاری مناسب و تشکیل نظام تامین مالی در سال جاری قصد دارد در گام دوم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بالندگی علمی کشور؛ شرکت‌های دانش بنیان و فناور را تا رسیدن به تکمیل زنجیره ارزش، توسعه اقتصاد ملی، رونق تولید، اشتغال آفرینی و ارزش آفرینی در تولید ناخالص ملی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور حمایت و پشتیبانی کند.
از آنجا که نگاه بانک ملی ایران، حمایت از اقتصادی است که با علم همراه است بر این اساس این بانک با هدف آسان سازی رابطه شرکت های دانش بنیان با بانک و سرعت گرفتن ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان  در سال جاری با تخصصی کردن شعب بانک، شعبی (فخررازی و شهید باهنر) را به امور شرکت های دانش بنیان اختصاص داده تا سبد خدمات اعتباری بانک و تامین مالی زنجیره ای را با اولویت حمایت از فعالان فناوری نظیر شرکت ها و کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ ها به سمت تولید هدایت کند.
در حال حاضر هم بانک ملی ایران با حضور در نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱»  نشان داد که قصد دارد با برنامه جامع، کسب و کارهای نوین و طرح های دانش بنیان را با سیاست ها و راهبردهای جدید اعتباری خود تا رسیدن به تحقق اهداف شان حمایت کند.
همین موضوع تاکنون در نمایشگاه منجر به نشست‌های تخصصی برای رفع موانع همکاری، تعاملات دوسویه ، دیدارهای گسترده دوجانبه برای همکاری و انتقال نیازها و مطالبات میان بانک ملی ایران و شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق شده است.
در پایان باید گفت در این نمایشگاه بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافت که بی‌شک موفقیت‌های جدیدی خلق و همچنین آثار و نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=58855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.