• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

حضور کارگزاری مفید در کنفرانس جهانی «Solvex 2022»

  • کد خبر : 63422
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
حضور کارگزاری مفید در کنفرانس جهانی «Solvex 2022»
کنفرانس جهانی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی با محوریت قیر، روغن پایه و هیدروکربن «Solvex 2022» در روزهای ۲ و ۳ شهریور ۱۴۰۱ با حضور مدیران و کارشناسان کارگزاری مفید و شرکت‌های فعال در صنایع قیر کشورهای منطقه در دبی برگزار شد.

ایران قطب تولید قیر در خاورمیانه و کشورهای همجوار است و تولیدکنندگان ایرانی در کنفرانس «Solvex 2022» حضور پررنگی داشتند. علاوه بر حضور و حمایت کارگزاری مفید، شرکت‌های نفت پاسارگاد، پالایشگاه‌های شازند اراک و لاوان و شیراز و همچنین شرکت ملی نفت ایران در این کنفرانس حاضر بودند و به معرفی خدمات، پیشرفت‌ها و آخرین نوآوری‌های خود پرداختند.

کارگزاری مفید یکی از شرکت‌های بزرگ حاضر در کنفرانس بود که در بخش بورس کالا، نقش پررنگی در بازار قیر، روغن پایه و هیدروکربن بازی می‌کند. غرفه کارگزاری مفید طی دو روز برگزاری همایش میزبان شخصیت‌های اثرگذار بازار این محصولات بود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیران شرکت‌های بین‌المللی تجارت و حمل‌ونقل قیر، مدیران اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت و گاز و پتروشیمی، مدیران انجمن قیر ایران، مدیران پالایشگاه نفت شازند اراک، شرکت پالایش نفت شیراز و نفت پاسارگاد اشاره کرد.

در کنفرانس «Solvex 2022» حدود ۴۰۰ نفر از فعالان بازار قیر، روغن پایه و هیدروکربن در شهر دبی جمع شده بودند. ۸۵ شرکت حامی این کنفرانس بودند و ۳۰۰ نماینده از بخش‌های مختلف صنعت و بازار قیر و روغن پایه در این همایش جهانی حضور داشتند. شرکت‌های حاضر در این کنفرانس علاوه بر ارتباط و تعامل با بازیگران عمده بازار، این فرصت را دارند که مشتریان و همکاران جدیدی شناسایی و جذب کنند.

کنفرانس جهانی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در شهریور و اسفند هر سال برگزار می‌شود و عمده بازیگران زنجیره تأمین و عرضه قیر، روغن پایه و هیدروکربن، از پالایشگاه‌های تولیدکننده تا فروشندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل و همچنین مصرف‌کنندگان نهایی این محصولات، در آن شرکت دارند. دوره بعدی این کنفرانس در اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=63422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.