• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

حضور پررنگ شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران دریازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران

  • کد خبر : 64695
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
حضور پررنگ شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران دریازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران شرکت و حضور پررنگی دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛  یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران با حضور فعالان داخلی حوزه معدن، فولاد و نمایندگانی از ۲۵ کشور جهان از جمله کشورهای آفریقای جنوبی، آلمان، چین، ترکیه، روسیه، انگلستان، ژاپن، اسپانیا، کره جنوبی، هلند و ایتالیا در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

دراین نمایشگاه، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با داشتن غرفه اختصاصی نقش پررنگ وموثری دارد.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور در غرفه این شرکت  با فعالان و بازیگران اصلی صنایع معدنی و فولادی کشور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و پس از آن به صورت میدانی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، معاون وزیر صمت در حوزه معدن و ریاست خانه معدن ایران، سخنرانی کردند.

نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ایران، یکی از نمایشگاه‌های معتبر صنایع معدنی کشور و خاورمیانه محسوب می شود که در آن ۱۳۰ غرفه تولیدات، صنایع و ماشین آلات صنعت معدن کشور را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

برگزاری ۳۰ کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه‌های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاه‌ها و با مشارکت و همکاری دانشگاه‌های معدنی، سازمان‌ها و تشکل‌های معدنی کشور در حوزه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت معدن و صنایع معدنی ایران از ۲۹ تا ۳۱ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=64695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.