• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور و مشارکت همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران

  • کد خبر : 73481
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
حضور و مشارکت همراه اول در نمایشگاه تراکنش ایران
بخش کسب‌وکارهای سازمانی همراه اول ضمن مشارکت در برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه پرداخت و مالی می‎‌پردازد.

 هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران از امروز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱، به مدت سه روز در مرکز آفرینش های کانون و هتل لاله با مشارکت و حمایت همراه اول کسب و کار و با محوریت اقتصاد دیجیتالی – کسب و کار دانش بنیان آغاز به کار کرد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که طی سال های اخیر فعالیت و نوآوری های ویژه ای در حوزه «تلکوبانک» و «خدمات پرداخت» داشته است در بزرگترین رویداد فناوری های مالی حضور می یابد تا تجارب حاصل از توسعه محصولات و خدمات مالی و پرداختی خود را با اهالی این حوزه به اشتراک بگذارد و باب همکاری های فناورانه و نوآورانه بگشاید.

در این رویداد بزرگ فناوری های مالی، «کیف پول فراگیر همراه اول» و «اوانو» که در آینده ای نزدیک خدمات مالی اش را بر بستر بلاکچین عرضه خواهد کرد در برابر جوانان و نوآوران، فعالان بخش خصوصی، مدیران سازمان ها و دستگاه ها، ارائه دهندگان محصولات و خدمات در حوزه فناوری های مالی که تشکیل دهنده اضلاع و ابعاد این اکوسیستم هستند، ارائه می شود.

اپلیکیشن اوانو با محوریت ارائه خدمات پرداخت های خرد و بیرون شبکه پرداخت توسط شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند توسعه و تجاری سازی شده است.

این اپ با درک نیازهای جامعه به خدمات مالی بانکی در تلاش بوده با ایجاد نقاط تمایز و ارائه سطح خدمت عالی رضایت حداکثری کاربران خود را جلب کند؛ لذا بر همین اساس روز به روز همکاری خود با بانک های فعال در کشور را توسعه داده و هم اکنون بخش قابل توجهی از بانک های کشور با این اپلیکیشن همکاری می کنند.

خدمات مالی و بانکی اوانو در حوزه های متعددی از جمله «روش‌های پرداخت متنوع»، «خرید اعتباری»، «اتصال به حساب بانکی»، «کارت به کارت»، «دریافت موجودی» و «پرداخت انواع قبض» تعریف شده و علاوه بر توسعه روزانه این خدمات، چشم انداز اوانو، تبدیل شدن به نخستین یونیکورن ایرانی در حوزه فینتک است.

لازم به ذکر است، ضمن اینکه همراه اول کسب و کار فرصت تعامل سه نسل جوانان، مدیران میانی و پیشکسوتان را غنیمت شمرده و علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات «اپراتور خدمات بانکی» روز سه شنبه ۲۷ دی در ساعت ۱۲:۴۰ و «معرفی راهکارهای جامع سازمانی» روز چهارشنبه ۲۸ دی در ساعت ۹:۴۰، اقدام به طراحی نشست و میزگرد «مکانیزم های اعتباردهی در BNPL» برای روز سوم (۲۸ دی) این رویداد کرده که مصطفی درجزی، مدیرعامل و امین هاشمی، معاون محصول شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند همراه اول از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ در کنار سایر اعضاء در آن حضور خواهند داشت.

گفتنی است در نمایشگاه تراکنش ایران که نمایشگاهی تخصصی در حوزه های مالی B2B و B2G است، کارگروه های دوازده گانه تحول دیجیتال در صنایع مالی، آینده صنعت پرداخت، تلکو بانک ها و فین تک ها، تأمین مالی زنجیره تأمین، بیمه گری دیجیتال و تلکو بیمه ها، نئوبانک ها و خدمات اعتباری، بلاکچین و رمزارزها، آینده کسب و کارهای اینترنتی در ایران، پیام رسان ها و چالش های کسب و کاری، متاورس و شهر هوشمند، امنیت سایبری و روندهای صنعت بورس و بازار سرمایه فعال هستند.

http://tejaratava.ir/?p=73481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.