• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6

حضور موفق بانوی کارآفرین در منطقه جاجرود

  • کد خبر : 11188
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
حضور موفق بانوی کارآفرین در منطقه جاجرود
بانوی کارآفرین توانسته از سال ۱۳۹۷ با تاسیس شرکت تولیدی در منطقه جاجرود، شهرک صنعتی خرمدشت ۳۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و تعداد زیادی غیرمستقیم ایجاد نماید.


بانوی کارآفرین توانسته از سال ۱۳۹۷ با تاسیس شرکت تولیدی در منطقه جاجرود، شهرک صنعتی خرمدشت ۳۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و تعداد زیادی غیرمستقیم ایجاد نماید.
به گزارش تجارت آوا، خانم لاله قاسمعلی مدیرعامل شرکت تولیدی زیما پاک آریا در این خصوص گفت: در سال ۱۳۹۷ این شرکت را در شهرک صنعتی خرمدشت با سرمایه اولیه ۷۵۰ میلیون تومان و ۴ نفر پرسنل تاسیس کرده که در زمینه تولید محصولات بهداشتی آشپزخانه از انواع دستمالها، کیسه ها و سفره با برند ژانا فعالیت دارد که البته امروز ۳۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند که ۶۰ درصد را بانوان تشکیل می دهند.
خانم قاسمعلی در معرفی شرکت ادامه داد: محصولات شرکت ۲۲ نوع گروه کالایی بهداشتی آشپزخانه است که ۸ نوع دستمال رولی بوده و بقیه پلی اتیلن هستند البته گروه پلی اتیلن را برون سپاری کرده‌ایم چون با توجه به عدم حمایت در این زمینه و نیاز به چرخه مالی بالا، ترجیح به برون سپاری آنها داریم.
وی ادامه داد: در حال حاضر توان تولید کارخانه ۲۰۰۰ رول دستمال در روز می باشد ولی با توجه به مشکلات مختلف از جمله کرونا و نوسانات ارز که کار را خیلی سخت کرده و از طرفی چون محصولات مصرفی هستند و چرخه زمانی کمی برای مصرف دارند تولید و فروش شرکت نصف شده است. از طرفی با توجه به وارداتی بودن برخی مواد اولیه و نوسانات ارز قیمت ها خیلی بالا رفته و توان خرید مردم پایین آمده و به همین جهت تولید ما نیز کم شده است.
وی در خصوص فروش و دوام بازار گفت: با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ که حرف اول را در این زمینه می‌زنند سعی کردیم در واقع با خودمان رقابت داشته باشیم و بدون حاشیه و تلاش مداوم برای خود راه ایجاد کنیم. و حتی اقدام به گرفتن نمایندگی ها در جاهای مختلف نیز کرده‌ایم، از طرفی به لحاظ کیفی نیز سعی کردیم کیفیت خود را حفظ کنیم و حتی در بعضی موارد از رقبای خود نیز پیشی گرفته ایم. ما سعی کردیم محصولات با کیفیت و قیمت پایین تر ارائه کنیم یعنی با سود معقول کار را انجام دهیم.
خانم قاسمعلی در خصوص مشکلات شرکت عنوان کرد: دریافت مجوزها و حمایت نکردن مجموعه مختلف از جمله مشکلات هستند حتی ما برای تسهیلات و حمایت های دولتی اقدام کردیم ولی سنگ های بزرگی در راه ما قرار دادند.
وی افزود: تامین مواد اولیه ما در دو یا سه کارخانه در کشور انجام می‌شود و چون آنها میدانند قطب هستند کمی اشکال ایجاد می کنند.
از طرفی بنگاه‌های تولیدی کوچک مشکل خرید مواد اولیه نقدی و فروش اعتباری را دارند که کار را بسیار سخت کرده است.
اگر فروش به چرخه قبل باز گردد، ما چرخه اقتصادی بهتری خواهیم داشت و می توانیم با تمام توان تولید کنیم و حتی مجموعه را توسعه دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=11188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.